Lynk & Co wprowadza auta w subskrypcji. Maksymalnie 500 euro za miesiąc

Chiński producent Lynk & Co należący do tego samego koncernu co Volvo oficjalnie startuje z europejską ofertą uruchamiając program miesięcznych subskrypcji dla swoich klientów. Ci, którzy chcą jeździć nowym Lynkiem muszą przygotować maksymalnie 500 euro. W cenę wliczono koszty serwisu i obsługi.

Lynk & Co 01 to techniczny bliźniak Volvo XC40.Lynk & Co 01 to techniczny bliźniak Volvo XC40.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Wypożyczanie auta zamiast kupna to opcja coraz chętniej wybierana przez klientów. Lynk & Co będące jedną z marek chińskiego koncernu Geely postanowiło wykorzystać ten fakt do nabrania rozpędu w Europie. Producent poinformował właśnie, że startuje z programem miesięcznych subskrypcji umożliwiających cieszenie się nowym samochodem za nie więcej niż 500 euro miesięcznie.

To kwota, w której zawarty jest nie tylko koszt najmu, ale i bieżącej obsługi. Jedyną rzeczą, którą musi martwić się klient jest tankowanie. Warto bowiem zauważyć, że Lynk & Co 01, będący na razie jedynym pojazdem w europejskiej ofercie jest hybrydą plug-in.

Pod względem technicznym auto praktycznie nie różni się od swojego koncernowego brata, Volvo XC40. Oznacza to benzynowy silnik 1,5 wspomagany jednostką elektryczną. Łączna moc takiego zestawu wynosi 262 KM, więc osiągi nie dają powodów do narzekań. Co ważne, jak przystało na wersję z wtyczką, możliwe jest też podróżowanie wyłącznie na prądzie, na dystansie nie większym niż 60 km.

Z uwagi na to, że Lynk & Co nie dysponuje siecią dealerską, oferta subskrypcji będzie dostępna wyłącznie za pośrednictwem internetu. Samochód zostanie dostarczony we wskazane miejsce nie później, niż w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia.

Oferta ma być przejrzysta, prosta i łatwo dostępna. Czas pokaże jak to dość nowatorskie rozwiązanie sprawdzi się w praktyce.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie