Najtańsza wersja dołącza do gamy Toyoty C-HR Plug-in Hybrid. Najtańsza, ale nie tania

Toyota uzupełniła gamę modelu C-HR z hybrydą typu plug-in o nową, bazową odmianę Comfort Plus. Ta nie rozczarowuje wyposażeniem. A ile kosztuje?

Toyota C-HR Comfort PlusToyota C-HR Comfort Plus
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Toyota
Aleksander Ruciński

176 900 zł - tyle trzeba zapłacić za najtańszą Toyotę C-HR z hybrydowym napędem i wtyczką. To ciekawa odmiana, która może być dobrą alternatywą dla tradycyjnych hybryd. Głównie dlatego, że pozwala przejechać do 66 km na samym prądzie. To zasługa akumulatora o pojemności 13,6 kWh, obsługującego moc ładowania do 6,6 kW.

Jeśli chodzi o napęd, łączna moc elektryczno-spalinowego zestawu wynosi 223 KM. To bardzo przyzwoity wynik przekładający się na setkę w 7,4 sekundy. Plug-in jest najmocniejszą wersją w obecnej gamie C-HR i w ogóle w całej historii modelu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Toyota C-HR 1.8 Hybrid 122 KM, 2016 - test AutoCentrum.pl #305

Teraz można ją parować także z wyposażeniem Comfort Plus, które jest bazowe, ale z pewnością wystarczające. Klienci mogą liczyć m.in. na 17-calowe felgi aluminiowe, podgrzewane przednie fotele, 12,3-calowy wirtualny kokpit, multimedia Toyota Smart Connect z 8-calowym wyświetlaczem, czy pakiet systemów wsparcia kierowcy Toyota T-Mate.

Ten obejmuje m.in. układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów, asystenta bezpiecznego wysiadania (SEA), inteligentny tempomat adaptacyjny (iACC), asystenta utrzymania pasa ruchu (LTA), system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM) i kamerę cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi.

Chętni na C-HR Plug-in Hybrid w wersji Comfort Plus mogą już składać zamówienia.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach