Nowa Toyota C-HR wyceniona w Polsce. Czy nadal będzie hitem sprzedaży?

Toyota opublikowała właśnie polski cennik nowego C-HR-a. Klienci póki co mogą wybierać spośród dwóch silników i sześciu wariantów wyposażenia. Niestety żaden z nich nie jest tani.

Nowa Toyota C-HRNowa Toyota C-HR
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Toyota
Aleksander Ruciński

Nowa Toyota C-HR - podstawowe dane techniczne

Wizualnie nowy C-HR mocno różni się od poprzednika. Dzięki masywnym kształtom wydaje się dużo większym pojazdem. W rzeczywistości jednak różnice nie są znaczące. Z długością 4360 mm nowa odsłona jest nawet o 30 mm krótsza od dotychczasowej. Rozstaw osi wynosi natomiast 2640 mm, a więc tyle samo co wcześniej. Mimo podobnych wymiarów są to jednak całkowicie inne auta. Świadczy o tym chociażby obecność hybrydy plug-in.

Nowa Toyota C-HR - ceny wersji napędowych

  • 1.8 Hybrid 140 KM - od 139 900 zł,
  • 2.0 Hybrid 197 KM - od 165 900 zł,
  • 2.0 Hybrid 197 KM AWD-i - od 175 900 zł.

W późniejszym czasie do gamy dołączy także wspomniana hybryda plug-in o mocy 223 KM znana już m.in. z nowego Priusa.

Toyota C-HR - ceny wersji wyposażenia

  • Comfort - od 139 900 zł,
  • Style - od 156 900 zł,
  • Executive - od 167 900 zł,
  • GR Sport - od 191 900 zł,
  • Premiere Edition Executive - od 202 900 zł,
  • Premiere Edition GR Sport - od 202 900 zł.
Nowa Toyota C-HR - wnętrze
Nowa Toyota C-HR - wnętrze © Materiały prasowe | Toyota

Ceny nie są niskie, ale trzeba przyznać, że wyposażenie nie rozczarowuje. Już w bazowej odmianie Comfort można bowiem liczyć na 17-calowe aluminiowe felgi, oświetlenie LED, kamerę cofania, dwustrefową klimatyzacją automatyczną, automatyczne klamki, multimedia z 8-calowym ekranem czy pakiet systemów wsparcia kierowcy T-Mate.

W odmianie Style dostaniemy dodatkowo czujnik deszczu i inteligentny kluczyk, przednie i tylne czujniki parkowania, podgrzewane fotele, fotochromatyczne lusterko wsteczne, podgrzewaną kierownicę, nastrojowe oświetlenie wnętrza, 18-calowe felgi, przyciemniane szyby czy 12,3-calowe multimedia.

Executive oferuje dodatkowo elektryczną klapę bagażnika, 19-calowe felgi, elektrycznie sterowany fotel kierowcy czy ozdobne, ciemne wstawki nadwozia. Odmianę tę można wzbogacić o pakiet Tech za 13 tys. zł zawierający m.in. matrycowe światła LED, adaptacyjne światła drogowe, asystent parkowania czy system kamer 360 stopni.

Jest też pakiet VIP, w tej samej cenie, zawierający wyświetlacz HUD, system audio JBL, cyfrowe lusterko wsteczne czy dach panoramiczny.

Wyżej mamy wariant GR Sport, wyróżniający się pakietem stylistycznym GR Sport oraz zamszową tapicerką, a także limitowane wydania Premiere Edition Executive i Premiere Edition GR Sport zawierające pakiety VIP i Tech w standardzie, a także dwukolorowe malowanie nadwozia.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie