Nowa Toyota C-HR wyceniona w Polsce. Czy nadal będzie hitem sprzedaży?

Toyota opublikowała właśnie polski cennik nowego C-HR-a. Klienci póki co mogą wybierać spośród dwóch silników i sześciu wariantów wyposażenia. Niestety żaden z nich nie jest tani.

Nowa Toyota C-HRNowa Toyota C-HR
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Toyota
Aleksander Ruciński

Nowa Toyota C-HR - podstawowe dane techniczne

Wizualnie nowy C-HR mocno różni się od poprzednika. Dzięki masywnym kształtom wydaje się dużo większym pojazdem. W rzeczywistości jednak różnice nie są znaczące. Z długością 4360 mm nowa odsłona jest nawet o 30 mm krótsza od dotychczasowej. Rozstaw osi wynosi natomiast 2640 mm, a więc tyle samo co wcześniej. Mimo podobnych wymiarów są to jednak całkowicie inne auta. Świadczy o tym chociażby obecność hybrydy plug-in.

Nowa Toyota C-HR - ceny wersji napędowych

  • 1.8 Hybrid 140 KM - od 139 900 zł,
  • 2.0 Hybrid 197 KM - od 165 900 zł,
  • 2.0 Hybrid 197 KM AWD-i - od 175 900 zł.

W późniejszym czasie do gamy dołączy także wspomniana hybryda plug-in o mocy 223 KM znana już m.in. z nowego Priusa.

Toyota C-HR - ceny wersji wyposażenia

  • Comfort - od 139 900 zł,
  • Style - od 156 900 zł,
  • Executive - od 167 900 zł,
  • GR Sport - od 191 900 zł,
  • Premiere Edition Executive - od 202 900 zł,
  • Premiere Edition GR Sport - od 202 900 zł.
Nowa Toyota C-HR - wnętrze
Nowa Toyota C-HR - wnętrze © Materiały prasowe | Toyota

Ceny nie są niskie, ale trzeba przyznać, że wyposażenie nie rozczarowuje. Już w bazowej odmianie Comfort można bowiem liczyć na 17-calowe aluminiowe felgi, oświetlenie LED, kamerę cofania, dwustrefową klimatyzacją automatyczną, automatyczne klamki, multimedia z 8-calowym ekranem czy pakiet systemów wsparcia kierowcy T-Mate.

W odmianie Style dostaniemy dodatkowo czujnik deszczu i inteligentny kluczyk, przednie i tylne czujniki parkowania, podgrzewane fotele, fotochromatyczne lusterko wsteczne, podgrzewaną kierownicę, nastrojowe oświetlenie wnętrza, 18-calowe felgi, przyciemniane szyby czy 12,3-calowe multimedia.

Executive oferuje dodatkowo elektryczną klapę bagażnika, 19-calowe felgi, elektrycznie sterowany fotel kierowcy czy ozdobne, ciemne wstawki nadwozia. Odmianę tę można wzbogacić o pakiet Tech za 13 tys. zł zawierający m.in. matrycowe światła LED, adaptacyjne światła drogowe, asystent parkowania czy system kamer 360 stopni.

Jest też pakiet VIP, w tej samej cenie, zawierający wyświetlacz HUD, system audio JBL, cyfrowe lusterko wsteczne czy dach panoramiczny.

Wyżej mamy wariant GR Sport, wyróżniający się pakietem stylistycznym GR Sport oraz zamszową tapicerką, a także limitowane wydania Premiere Edition Executive i Premiere Edition GR Sport zawierające pakiety VIP i Tech w standardzie, a także dwukolorowe malowanie nadwozia.

Wybrane dla Ciebie
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟