Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu

Renault kontynuuje ofensywę modelową w segmencie przystępnych cenowo elektryków. Po świetnie przyjętej piątce na rynek wjeżdża miejski crossover w postaci czwórki. Ile kosztuje?

Nowe Renault 4Nowe Renault 4
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Renault 4 E-Tech electric - podstawowe dane techniczne

Nowa czwórka jest elektryczną reinkarnacją wyjątkowo popularnego modelu produkowanego w latach 1961-1992. Styliści Renault dołożyli wszelkich starań, by zgrabnie połączyć styl retro z nowoczesnością. Wyszło lepiej niż dobrze.

Pudełkowate nadwozie mierzy 4143 mm długości, 1796 mm szerokości i 1552 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi natomiast 2624 mm, co jest świetną wartością jak na miejski samochód. Równie dobrze wypada bagażnik mieszczący 420 litrów ładunku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Renault Austral - to nie Nokia 3310

Klienci chętni na nowe Renault 4 mogą wybierać spośród napędów znanych już z piątki, różniących się nie tylko mocą, ale i pojemnością akumulatora. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Renault 4 E-Tech electric - ceny minimalne wersji napędowych

  • 120 KM urban range 40 kWh - od 129 900 zł
  • 150 KM comfort range - 52 kWh - od 142 900 zł

Słabsza odmiana pozwala rozpędzać się od 0 do 100 km/h w czasie 9,2 sekundy i zapewnia do 308 km zasięgu na jednym ładowaniu. Mocniejsza osiąga setkę w 8,2 sekundy, a deklarowany zasięg to 409 km.

Klienci poza dwiema opcjami napędu mają też do wyboru trzy warianty wyposażenia.

Renault 4
Renault 4 © Materiały prasowe

Renault 4 E-Tech electric - wyposażenie

evolution - od 129 900 zł - standardowo m.in. multimedia openR link, światła Full Led, czujniki parkowania z tyłu, kamera cofania, automatyczna klimatyzacja, pompa ciepła, 18-calowe felgi stalowe,

techno - od 151 900 zł - evolution + dodatkowo m.in. "dżinsowa" tapicerka, indukcyjna ładowarka, nagłośnienie Arkamys, adaptacyjny tempomat, 18-calowe felgi aluminiowe, cyfrowe zegary,

iconic - od 160 900 zł - techno + dodatkowo m.in. tapicerka z ekoskóry, podgrzewane fotele i kierownica, przednie czujniki parkowania, asystent parkowania, ambientowe oświetlenie wnętrza,

Wybrane dla Ciebie
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
Jeep Recon debiutuje jako trzeci elektryk marki
Jeep Recon debiutuje jako trzeci elektryk marki
To nie koniec Izery. Electromobility Poland z szansą na duży zastrzyk finansowy
To nie koniec Izery. Electromobility Poland z szansą na duży zastrzyk finansowy
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀