Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu

Renault kontynuuje ofensywę modelową w segmencie przystępnych cenowo elektryków. Po świetnie przyjętej piątce na rynek wjeżdża miejski crossover w postaci czwórki. Ile kosztuje?

Nowe Renault 4Nowe Renault 4
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Renault 4 E-Tech electric - podstawowe dane techniczne

Nowa czwórka jest elektryczną reinkarnacją wyjątkowo popularnego modelu produkowanego w latach 1961-1992. Styliści Renault dołożyli wszelkich starań, by zgrabnie połączyć styl retro z nowoczesnością. Wyszło lepiej niż dobrze.

Pudełkowate nadwozie mierzy 4143 mm długości, 1796 mm szerokości i 1552 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi natomiast 2624 mm, co jest świetną wartością jak na miejski samochód. Równie dobrze wypada bagażnik mieszczący 420 litrów ładunku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Renault Austral - to nie Nokia 3310

Klienci chętni na nowe Renault 4 mogą wybierać spośród napędów znanych już z piątki, różniących się nie tylko mocą, ale i pojemnością akumulatora. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Renault 4 E-Tech electric - ceny minimalne wersji napędowych

  • 120 KM urban range 40 kWh - od 129 900 zł
  • 150 KM comfort range - 52 kWh - od 142 900 zł

Słabsza odmiana pozwala rozpędzać się od 0 do 100 km/h w czasie 9,2 sekundy i zapewnia do 308 km zasięgu na jednym ładowaniu. Mocniejsza osiąga setkę w 8,2 sekundy, a deklarowany zasięg to 409 km.

Klienci poza dwiema opcjami napędu mają też do wyboru trzy warianty wyposażenia.

Renault 4
Renault 4 © Materiały prasowe

Renault 4 E-Tech electric - wyposażenie

evolution - od 129 900 zł - standardowo m.in. multimedia openR link, światła Full Led, czujniki parkowania z tyłu, kamera cofania, automatyczna klimatyzacja, pompa ciepła, 18-calowe felgi stalowe,

techno - od 151 900 zł - evolution + dodatkowo m.in. "dżinsowa" tapicerka, indukcyjna ładowarka, nagłośnienie Arkamys, adaptacyjny tempomat, 18-calowe felgi aluminiowe, cyfrowe zegary,

iconic - od 160 900 zł - techno + dodatkowo m.in. tapicerka z ekoskóry, podgrzewane fotele i kierownica, przednie czujniki parkowania, asystent parkowania, ambientowe oświetlenie wnętrza,

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Lexus RZ wjeżdża do salonów. Na początek duże promocje
Odświeżony Lexus RZ wjeżdża do salonów. Na początek duże promocje
Pierwszy kontakt z elektrycznym Porsche Cayenne: ma wszystko to, co Tesla, Chińczycy i wiele więcej
Pierwszy kontakt z elektrycznym Porsche Cayenne: ma wszystko to, co Tesla, Chińczycy i wiele więcej
Škoda 110 R powraca jako nowoczesne coupe – niestety tylko wirtualnie
Škoda 110 R powraca jako nowoczesne coupe – niestety tylko wirtualnie
Toyota chce wypchnąć diesle z ciężarówek. Jeden z zakładów już obsługuje zestawy na wodór
Toyota chce wypchnąć diesle z ciężarówek. Jeden z zakładów już obsługuje zestawy na wodór
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 9 – ostateczna wielkość
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 9 – ostateczna wielkość
Pierwsza jazda: MG HS Hybrid+ to nowe rozdanie. Teraz dopiero się zacznie
Pierwsza jazda: MG HS Hybrid+ to nowe rozdanie. Teraz dopiero się zacznie
Volkswagen wstrzymuje produkcję elektryków. Popyt rośnie, ale nadal zbyt wolno
Volkswagen wstrzymuje produkcję elektryków. Popyt rośnie, ale nadal zbyt wolno
Nowy Lexus ES wyceniony w Polsce. Nie tylko jako hybryda
Nowy Lexus ES wyceniony w Polsce. Nie tylko jako hybryda
Pierwsza jazda autonomicznym VW ID. Buzzem AD – autem, które w przyszłym roku zacznie zmieniać świat
Pierwsza jazda autonomicznym VW ID. Buzzem AD – autem, które w przyszłym roku zacznie zmieniać świat
Test: Alfa Romeo Junior 1.2 Hybrid Ibrida Q4 - najpiękniejsze auto z Polski
Test: Alfa Romeo Junior 1.2 Hybrid Ibrida Q4 - najpiękniejsze auto z Polski
Pierwsza jazda: Kia EV4 – nie samymi SUV-ami żyje człowiek
Pierwsza jazda: Kia EV4 – nie samymi SUV-ami żyje człowiek
Zapowiadali pełną elektryfikację. Teraz przepraszają się z silnikami spalinowymi
Zapowiadali pełną elektryfikację. Teraz przepraszają się z silnikami spalinowymi