Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu

Renault kontynuuje ofensywę modelową w segmencie przystępnych cenowo elektryków. Po świetnie przyjętej piątce na rynek wjeżdża miejski crossover w postaci czwórki. Ile kosztuje?

Nowe Renault 4Nowe Renault 4
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Renault 4 E-Tech electric - podstawowe dane techniczne

Nowa czwórka jest elektryczną reinkarnacją wyjątkowo popularnego modelu produkowanego w latach 1961-1992. Styliści Renault dołożyli wszelkich starań, by zgrabnie połączyć styl retro z nowoczesnością. Wyszło lepiej niż dobrze.

Pudełkowate nadwozie mierzy 4143 mm długości, 1796 mm szerokości i 1552 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi natomiast 2624 mm, co jest świetną wartością jak na miejski samochód. Równie dobrze wypada bagażnik mieszczący 420 litrów ładunku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Renault Austral - to nie Nokia 3310

Klienci chętni na nowe Renault 4 mogą wybierać spośród napędów znanych już z piątki, różniących się nie tylko mocą, ale i pojemnością akumulatora. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Renault 4 E-Tech electric - ceny minimalne wersji napędowych

  • 120 KM urban range 40 kWh - od 129 900 zł
  • 150 KM comfort range - 52 kWh - od 142 900 zł

Słabsza odmiana pozwala rozpędzać się od 0 do 100 km/h w czasie 9,2 sekundy i zapewnia do 308 km zasięgu na jednym ładowaniu. Mocniejsza osiąga setkę w 8,2 sekundy, a deklarowany zasięg to 409 km.

Klienci poza dwiema opcjami napędu mają też do wyboru trzy warianty wyposażenia.

Renault 4
Renault 4 © Materiały prasowe

Renault 4 E-Tech electric - wyposażenie

evolution - od 129 900 zł - standardowo m.in. multimedia openR link, światła Full Led, czujniki parkowania z tyłu, kamera cofania, automatyczna klimatyzacja, pompa ciepła, 18-calowe felgi stalowe,

techno - od 151 900 zł - evolution + dodatkowo m.in. "dżinsowa" tapicerka, indukcyjna ładowarka, nagłośnienie Arkamys, adaptacyjny tempomat, 18-calowe felgi aluminiowe, cyfrowe zegary,

iconic - od 160 900 zł - techno + dodatkowo m.in. tapicerka z ekoskóry, podgrzewane fotele i kierownica, przednie czujniki parkowania, asystent parkowania, ambientowe oświetlenie wnętrza,

Wybrane dla Ciebie

Greenpeace bierze Polskę na celownik. Ekolodzy wskazują, co mamy zrobić, Niemcy i Węgry zacierają ręce
Greenpeace bierze Polskę na celownik. Ekolodzy wskazują, co mamy zrobić, Niemcy i Węgry zacierają ręce
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6 N
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6 N
Test: Ferrari 296 GTS ma dwa oblicza. Jedno koi, drugie rzuca na kolana
Test: Ferrari 296 GTS ma dwa oblicza. Jedno koi, drugie rzuca na kolana
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny