Nowe Renault Espace wjeżdża do salonów. Ile kosztuje topowy SUV marki?

Nowe Espace całkowicie zrywa z poprzednikami. Zarówno w kwestii przynależności do rynkowych segmentów, jak i napędu. Poza tym nie jest tanie. Właśnie poznaliśmy oficjalne kwoty.

Renault EspaceNowe Renault Espace
Źródło zdjęć: © Autokult.pl | Szymon Jasina
Aleksander Ruciński

Nowe Renault Espace — podstawowe dane techniczne

Espace to duży SUV zdolny pomieścić nawet siedem osób. Atrakcyjnie wystylizowane nadwozie mierzy 4722 mm długości, 1843 mm szerokości i 2015 mm wysokości. Rozstaw osi to natomiast 2738 mm. Bagażnik w zależności od konfiguracji pomieści od 477 do 1818 litrów. Wszystko to przy zachowaniu względnie rozsądnej masy — samochód waży 1587 kg.

Nowe Renault Espace — ceny wersji napędowych

  • E-Tech Full Hybrid 200 - od 192 900 zł

Wynik robi wrażenie, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę, że Espace jest hybrydą. Wersja E-Tech Full Hybrid oparta na benzynowym silniku 1.2 oferuje łącznie 200 KM i jest jedynym napędem dostępnym w gamie modelu. Nieco lepiej wygląda liczba wersji wyposażenia.

Renault Espace
Renault Espace © Autokult.pl | Szymon Jasina

Nowe Renault Espace — ceny wersji wyposażeniowych

  • techno — od 192 900 zł — standardowo m.in. pełne oświetlenie LED, kamera cofania, 19-calowe felgi aluminiowe, nawigacja i multimedia oparte na systemie Google, zestaw cyfrowych wskaźników o przekątnej 12,3 cala, system bezkluczykowy, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, elektrycznie podnoszona klapa bagażnika, pakiet systemów wsparcia kierowcy
  • esprit Alpine — od 206 900 zł — system czterech kół skrętnych 4Control, tylne światła z efektem włókien 3D, sekwencyjne kierunkowskazy, 20-calowe felgi, ozdobne wstawki w kolorze czarnym, wnętrze wykończone elementami Alcantary
  • iconic — od 216 900 zł — zagłówki z regulacją portfelową, system kamer 360-stopni, elektrycznie regulowane fotele, podgrzewane fotele i szyba przednia, inteligentny aktywny tempomat, system hands free parking
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy