Nowe Renault Espace wjeżdża do salonów. Ile kosztuje topowy SUV marki?

Nowe Espace całkowicie zrywa z poprzednikami. Zarówno w kwestii przynależności do rynkowych segmentów, jak i napędu. Poza tym nie jest tanie. Właśnie poznaliśmy oficjalne kwoty.

Renault EspaceNowe Renault Espace
Źródło zdjęć: © Autokult.pl | Szymon Jasina
Aleksander Ruciński

Nowe Renault Espace — podstawowe dane techniczne

Espace to duży SUV zdolny pomieścić nawet siedem osób. Atrakcyjnie wystylizowane nadwozie mierzy 4722 mm długości, 1843 mm szerokości i 2015 mm wysokości. Rozstaw osi to natomiast 2738 mm. Bagażnik w zależności od konfiguracji pomieści od 477 do 1818 litrów. Wszystko to przy zachowaniu względnie rozsądnej masy — samochód waży 1587 kg.

Nowe Renault Espace — ceny wersji napędowych

  • E-Tech Full Hybrid 200 - od 192 900 zł

Wynik robi wrażenie, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę, że Espace jest hybrydą. Wersja E-Tech Full Hybrid oparta na benzynowym silniku 1.2 oferuje łącznie 200 KM i jest jedynym napędem dostępnym w gamie modelu. Nieco lepiej wygląda liczba wersji wyposażenia.

Renault Espace
Renault Espace © Autokult.pl | Szymon Jasina

Nowe Renault Espace — ceny wersji wyposażeniowych

  • techno — od 192 900 zł — standardowo m.in. pełne oświetlenie LED, kamera cofania, 19-calowe felgi aluminiowe, nawigacja i multimedia oparte na systemie Google, zestaw cyfrowych wskaźników o przekątnej 12,3 cala, system bezkluczykowy, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, elektrycznie podnoszona klapa bagażnika, pakiet systemów wsparcia kierowcy
  • esprit Alpine — od 206 900 zł — system czterech kół skrętnych 4Control, tylne światła z efektem włókien 3D, sekwencyjne kierunkowskazy, 20-calowe felgi, ozdobne wstawki w kolorze czarnym, wnętrze wykończone elementami Alcantary
  • iconic — od 216 900 zł — zagłówki z regulacją portfelową, system kamer 360-stopni, elektrycznie regulowane fotele, podgrzewane fotele i szyba przednia, inteligentny aktywny tempomat, system hands free parking
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Dacia obniżyła ceny. Firma już zbiera zamówienia na Springa
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Renault przywraca do życia ikonę. Oto nowe Twingo E-Tech
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Pieniądze się kończą. Wzrost sprzedaży może się załamać
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Unia chce tańszych aut. Oto, co może być "wycięte" z nowych samochodów
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Kierowcy nie ładują hybryd plug-in. Niemcy chcą ich zmusić
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Tesla notuje kolejny spadek sprzedaży w Europie
Akumulatory z elektrolitem stałym, wodór, czy paliwa o neutralnym śladzie węglowym? Oto w którym kierunku zmierza Toyota
Akumulatory z elektrolitem stałym, wodór, czy paliwa o neutralnym śladzie węglowym? Oto w którym kierunku zmierza Toyota
Niemcy podali graniczne dane. Poniżej tego nie kupuj używanego auta
Niemcy podali graniczne dane. Poniżej tego nie kupuj używanego auta
Wideo: nowa Mazda 6e z bliska. Przy projekcie pomógł chiński partner
Wideo: nowa Mazda 6e z bliska. Przy projekcie pomógł chiński partner
Pierwsza jazda: Mazda 6e - takiego wnętrza nikt się nie spodziewał
Pierwsza jazda: Mazda 6e - takiego wnętrza nikt się nie spodziewał