Omoda 9 Super Hybrid – poznaliśmy ceny

Na Poznań Motor Show 2025 marka Omoda & Jaecoo oficjalnie ogłosiła polskie ceny oraz specyfikacje swojego flagowego modelu – Omoda 9 Super Hybrid. Napęd na cztery koła i bogate wyposażenie to niejedyna obietnica.

Omoda 9 Super HybridOmoda 9 Super Hybrid
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Omoda&Jaecoo
Marcin Łobodziński

Omoda 9 Super Hybrid to flagowy SUV segmentu D, który debiutuje na polskim rynku jako propozycja samochodu luksusowego z zaawansowaną technologią hybrydową. Samochód mierzy 4775 mm długości, 1920 mm szerokości (z lusterkami) i 1671 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2,8 metra. Bagażnik oferuje pojemność 660 litrów.

Zaawansowany napęd i osiągi

Model wyposażono w nowatorski układ hybrydowy Super Hybrid System (SHS), którego sercem jest turbodoładowany silnik benzynowy 1.5 T-GDI o mocy 143 KM i 215 Nm. Współpracuje on z trzema silnikami elektrycznymi (dwa z przodu, jeden z tyłu), co przekłada się na imponującą moc systemową 537 KM.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nowy C‑HR, teraz z plusem. Toyota pokazała kolejną wersję hitu

Za zasilanie układu elektrycznego odpowiada wysokonapięciowy akumulator trakcyjny o pojemności 34,46 kWh, który umożliwia przejechanie do 145 km w trybie bezemisyjnym (WLTP). Całkowity zasięg pojazdu przekracza 1100 km, a zużycie paliwa po rozładowaniu ma wynosić około 7 l/100 km. Akumulator można ładować prądem stałym o mocy 70 kW (30-80 proc. w 25 minut) lub prądem zmiennym 6,6 kW. Dodatkowo, funkcja V2L pozwala zasilać urządzenia zewnętrzne mocą do 6,6 kW.

Omoda 9 Super Hybrid
Omoda 9 Super Hybrid © Materiały prasowe | Omoda&Jaecoo

Za przeniesienie napędu odpowiada trzystopniowa przekładnia DHT, która oferuje 11 kombinacji przełożeń i sprawność sięgającą 97,6 proc. Omoda 9 Super Hybrid przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy i oferuje napęd na wszystkie koła z sześcioma trybami jazdy, a dodatkowo adaptacyjne zawieszenie.

Wyposażenie premium

Wnętrze Omody 9 Super Hybrid to połączenie luksusu i cyfrowych rozwiązań. Na pokładzie znajdują się dwa panoramiczne 12,3-calowe wyświetlacze, 50-calowy wyświetlacz przezierny AR-HUD z projekcją na szybę oraz system audio Sony z 14 głośnikami, w tym w zagłówkach.

Omoda 9 Super Hybrid
Omoda 9 Super Hybrid © Materiały prasowe | Omoda&Jaecoo

Komfort podnoszą m.in. podgrzewane i wentylowane fotele z funkcją masażu i elektryczną regulacją, panoramiczny dach o powierzchni 1,3 m², klimatyzacja dwustrefowa z jonizacją powietrza oraz podwójne ładowarki indukcyjne do smartfonów.

Systemy bezpieczeństwa obejmują m.in. inteligentny system unikania kolizji, monitorowanie martwego pola, asystenta cofania z funkcją automatycznego hamowania, 8 poduszek powietrznych, system kamer 540°, adaptacyjny tempomat i asystenta utrzymania pasa ruchu.

Cena Omody 9 Super Hybrid na polskim rynku wynosi 219 900 zł. Samochód objęty jest 7-letnią gwarancją (lub do 150 000 km) oraz 8-letnią gwarancją (do 160 000 km) na baterię wysokonapięciową i kluczowe komponenty układu hybrydowego.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach