Pierwsza jazda: Nowy Subaru Forester - małymi kroczkami do przodu
Całkowicie nowy wygląd, ale bardzo podobna konstrukcja. Nowa generacja Subaru Forestera zmieniła się tylko w detalach, choć wizualnie prezentuje się zupełnie inaczej. Właśnie te detale dane mi było poznać. Japończycy pokazują nieco inną metodę poprawiania samochodu.
Nie da się zachwycić klienteli Subaru dotykowymi ekranami, oświetleniem nastrojowym i gorszą jakością wykonania wnętrza, jak często robią to producenci z Europy. Powód jest prosty – najczęściej Subaru Forestera kupują osoby w wieku 60-69 lat (39 proc.), dalej +70 lat (26 proc.) i 50-59 lat (21 proc.). Tylko 3 proc. klientów to osoby poniżej czterdziestki.
Dojrzali kierowcy cenią sobie ergonomię, łatwą i logiczną obsługę, a także komfort podróżowania i bezpieczeństwo. Dlatego największe zmiany jakie dokonały się w nowym Foresterze, są tak naprawdę niewielkie, ale by nadać nowemu modelowi inny kształt, niemal całkowicie przemodelowano karoserię, nawet zmieniając proporcje.
Zapoznaj się z pełną treścią przy użyciu darmowego konta
Zaloguj się teraz z 1login, aby uzyskać pełen dostęp do naszych artykułów, ekskluzywnych treści i spersonalizowanych rekomendacji.