RAM 1500 REV debiutuje w produkcyjnym wydaniu. Z konceptu niewiele zostało

Kolejny elektryczny pickup dołącza do gry. RAM 1500 REV zadebiutował w specjalnej reklamie z okazji Super Bowl. Niestety ci, którzy oczekiwali spektakularnych rozwiązań, mogą być nieco zawiedzeni.

RAM 1500 REVRAM 1500 REV
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | RAM
Aleksander Ruciński

Wersja produkcyjna dość mocno różni się bowiem od widowiskowego konceptu pokazanego podczas styczniowych targów CES. Przede wszystkim brakuje tylnych drzwi otwieranych pod wiatr, a słupek B wrócił na swoje miejsce.

Ugrzeczniono również design i detale, przez co 1500 REV niewiele różni się od typowych, spalinowych odpowiedników. Cóż, pewnie znajdą się klienci, dla których będzie to duża zaleta.

Na tle zwykłego RAM-a, 1500 REV wyróżnia się głównie atrapą chłodnicy z podświetlanym logo i reflektorami z ciekawą grafiką. Zupełnie inne są też felgi o bardziej aerodynamicznym kształcie.

RAM 1500 REV - wnętrze
RAM 1500 REV - wnętrze © Materiały prasowe | RAM

Producent na razie nie odsłonił całego wnętrza, lecz można podejrzewać, że będzie ono podobne, do tego w spaliniaku. Widać to na jednym z reklamowych fragmentów, gdzie w oczy rzuca się duży, centralny ekran multimediów i dodatkowy wyświetlacz przed pasażerem.

Niestety RAM póki co nie chwali się szczegółową specyfikacją. Tę poznamy bliżej rynkowego debiutu zaplanowanego na 2024 rok. Z wcześniejszych zapowiedzi można jednak pamiętać 800-woltową architekturę, akumulator o pojemności ponad 100 kWh i dużą moc ładowania - do 350 kW. Zobaczymy, czy te dane znajdą potwierdzenie w rzeczywistości.

  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV - wnętrze
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
  • RAM 1500 REV
[1/16] RAM 1500 REV Źródło zdjęć: Materiały prasowe | RAM

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie