Renault Scenic E-Tech wjeżdża do salonów. Znamy ceny nowego elektryka

Scenic zdecydowanie odcina się od swoich poprzedników nie tylko w kwestii charakteru czy rodzaju napędu, ale i niestety cen. Chętni na nową generację modelu muszą mieć gruby portfel.

Renault Scenic E-TechRenault Scenic E-Tech
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Renault Scenic E-Tech — podstawowe dane techniczne

Już nie minivan, lecz crossover i to dostępny wyłącznie z elektrycznym napędem. Nowe Renault Scenic zaskakuje na wielu polach, choć w kwestii suchych danych nie wyróżnia się niczym szczególnym. Z długością 4470 mm i rozstawem osi na poziomie 2785 mm jest przestronnym kompaktem. Nie rozczarowuje także bagażnikiem mieszczącym do 545 litrów ładunku. A co z silnikami?

Renault Scenic E-Tech — ceny minimalne wersji napędowych

  • 170 KM comfort range — od 202 900 zł
  • 220 KM long range — od 219 900 zł

Oba warianty są oczywiście w pełni elektryczne, a podstawowe różnice między nimi dotyczą mocy silnika i pojemności baterii. W pierwszym przypadku mamy do dyspozycji akumulator o pojemności 60 kWh, zapewniający do 420 km zasięgu. W drugim natomiast 87 kWh, co ma przekładać się maksymalnie na 625 km zasięgu.

Nowe Renault Scenic - wnętrze
Nowe Renault Scenic - wnętrze © Materiały prasowe

Renault Scenic E-Tech — wersje wyposażenia

Wybór odmian wyposażeniowych jest równie skromny, co w przypadku napędu. Klienci mogą zdecydować się na wersje techno lub iconic. Na szczęście żadna z nich nie rozczarowuje poziomem dodatków.

  • iconic — od 202 900 zł — standardowo m.in. cyfrowe zegary, multimedia R-Link z nawigacją i pełną łącznością, system bezkluczykowy, pompa ciepła, 19-calowe felgi, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, pełne oświetlenie LED, system wspomagania parkowania z systemem kamer, pakiet systemów wsparcia kierowcy
  • techno — od 233 900 zł — dodatkowo m.in. funkcja bezpiecznego wysiadania, podgrzewana kierownica, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z masażem, system audio Harman Kardon, 20-calowe felgi aluminiowe
Wybrane dla Ciebie
Będzie nowa klasa aut M1E. Ma rozwiązać problem drogich elektryków
Będzie nowa klasa aut M1E. Ma rozwiązać problem drogich elektryków
Nowa marka w Polsce. Nie z Chin i kusi rekordową gwarancją
Nowa marka w Polsce. Nie z Chin i kusi rekordową gwarancją
Luksusowy van Mercedesa coraz bliżej. Znamy datę premiery
Luksusowy van Mercedesa coraz bliżej. Znamy datę premiery
Pierwsza jazda: Alpine A390 - warto się zainteresować
Pierwsza jazda: Alpine A390 - warto się zainteresować
Nowy Jeep Compass w końcu z pełnym cennikiem. Hybryda plug-in dołącza do gamy
Nowy Jeep Compass w końcu z pełnym cennikiem. Hybryda plug-in dołącza do gamy
Nowy Nissan Micra wjeżdża do Polski. Na razie tylko w droższych wersjach
Nowy Nissan Micra wjeżdża do Polski. Na razie tylko w droższych wersjach
UE zmienia zdanie. Nie będzie zakazu spalinówek od 2035 r.
UE zmienia zdanie. Nie będzie zakazu spalinówek od 2035 r.
Smart wróci w formie, jaką wszyscy znamy. Trwają testy nowego modelu
Smart wróci w formie, jaką wszyscy znamy. Trwają testy nowego modelu
Pierwsza jazda: Toyota Aygo X – sztuka miniaturyzacji
Pierwsza jazda: Toyota Aygo X – sztuka miniaturyzacji
Elektryczna Toyota wjeżdża do Polski. Znamy zasięg i ceny
Elektryczna Toyota wjeżdża do Polski. Znamy zasięg i ceny
Będzie nowy Ford F-150 Lightning, ale w innej formie, niż do tej pory
Będzie nowy Ford F-150 Lightning, ale w innej formie, niż do tej pory
Więcej hybryd, mniej elektryków. Ford ogłasza plan na 2030
Więcej hybryd, mniej elektryków. Ford ogłasza plan na 2030
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀