Renault Scenic E-Tech wjeżdża do salonów. Znamy ceny nowego elektryka

Scenic zdecydowanie odcina się od swoich poprzedników nie tylko w kwestii charakteru czy rodzaju napędu, ale i niestety cen. Chętni na nową generację modelu muszą mieć gruby portfel.

Renault Scenic E-TechRenault Scenic E-Tech
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Renault Scenic E-Tech — podstawowe dane techniczne

Już nie minivan, lecz crossover i to dostępny wyłącznie z elektrycznym napędem. Nowe Renault Scenic zaskakuje na wielu polach, choć w kwestii suchych danych nie wyróżnia się niczym szczególnym. Z długością 4470 mm i rozstawem osi na poziomie 2785 mm jest przestronnym kompaktem. Nie rozczarowuje także bagażnikiem mieszczącym do 545 litrów ładunku. A co z silnikami?

Renault Scenic E-Tech — ceny minimalne wersji napędowych

  • 170 KM comfort range — od 202 900 zł
  • 220 KM long range — od 219 900 zł

Oba warianty są oczywiście w pełni elektryczne, a podstawowe różnice między nimi dotyczą mocy silnika i pojemności baterii. W pierwszym przypadku mamy do dyspozycji akumulator o pojemności 60 kWh, zapewniający do 420 km zasięgu. W drugim natomiast 87 kWh, co ma przekładać się maksymalnie na 625 km zasięgu.

Nowe Renault Scenic - wnętrze
Nowe Renault Scenic - wnętrze © Materiały prasowe

Renault Scenic E-Tech — wersje wyposażenia

Wybór odmian wyposażeniowych jest równie skromny, co w przypadku napędu. Klienci mogą zdecydować się na wersje techno lub iconic. Na szczęście żadna z nich nie rozczarowuje poziomem dodatków.

  • iconic — od 202 900 zł — standardowo m.in. cyfrowe zegary, multimedia R-Link z nawigacją i pełną łącznością, system bezkluczykowy, pompa ciepła, 19-calowe felgi, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, pełne oświetlenie LED, system wspomagania parkowania z systemem kamer, pakiet systemów wsparcia kierowcy
  • techno — od 233 900 zł — dodatkowo m.in. funkcja bezpiecznego wysiadania, podgrzewana kierownica, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z masażem, system audio Harman Kardon, 20-calowe felgi aluminiowe
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Nowy rodzaj baterii to dopiero początek. Chińczycy mają spory apetyt
Nowy rodzaj baterii to dopiero początek. Chińczycy mają spory apetyt
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony