Renault Scenic E-Tech wjeżdża do salonów. Znamy ceny nowego elektryka

Scenic zdecydowanie odcina się od swoich poprzedników nie tylko w kwestii charakteru czy rodzaju napędu, ale i niestety cen. Chętni na nową generację modelu muszą mieć gruby portfel.

Renault Scenic E-TechRenault Scenic E-Tech
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Renault Scenic E-Tech — podstawowe dane techniczne

Już nie minivan, lecz crossover i to dostępny wyłącznie z elektrycznym napędem. Nowe Renault Scenic zaskakuje na wielu polach, choć w kwestii suchych danych nie wyróżnia się niczym szczególnym. Z długością 4470 mm i rozstawem osi na poziomie 2785 mm jest przestronnym kompaktem. Nie rozczarowuje także bagażnikiem mieszczącym do 545 litrów ładunku. A co z silnikami?

Renault Scenic E-Tech — ceny minimalne wersji napędowych

  • 170 KM comfort range — od 202 900 zł
  • 220 KM long range — od 219 900 zł

Oba warianty są oczywiście w pełni elektryczne, a podstawowe różnice między nimi dotyczą mocy silnika i pojemności baterii. W pierwszym przypadku mamy do dyspozycji akumulator o pojemności 60 kWh, zapewniający do 420 km zasięgu. W drugim natomiast 87 kWh, co ma przekładać się maksymalnie na 625 km zasięgu.

Nowe Renault Scenic - wnętrze
Nowe Renault Scenic - wnętrze © Materiały prasowe

Renault Scenic E-Tech — wersje wyposażenia

Wybór odmian wyposażeniowych jest równie skromny, co w przypadku napędu. Klienci mogą zdecydować się na wersje techno lub iconic. Na szczęście żadna z nich nie rozczarowuje poziomem dodatków.

  • iconic — od 202 900 zł — standardowo m.in. cyfrowe zegary, multimedia R-Link z nawigacją i pełną łącznością, system bezkluczykowy, pompa ciepła, 19-calowe felgi, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, pełne oświetlenie LED, system wspomagania parkowania z systemem kamer, pakiet systemów wsparcia kierowcy
  • techno — od 233 900 zł — dodatkowo m.in. funkcja bezpiecznego wysiadania, podgrzewana kierownica, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z masażem, system audio Harman Kardon, 20-calowe felgi aluminiowe

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie