Toyota C-HR doczekała się ostrzejszej wersji GR Sport. Moc pozostała bez zmian

Wariant GR Sport dołączy do gamy Toyoty C-HR. Znamy go już m.in. z Corolli oraz japońskiego wydania C-HR. Teraz pojawi się także w Europie. Charakteryzują go liczne sportowe dodatki. Głównie wizualne, choć nie brakuje też delikatnych zmian technicznych.

C-HR GR Sport wyróżnia się sportowym charakterem.C-HR GR Sport wyróżnia się sportowym charakterem.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Na początek smutna wiadomość - silniki pozostały nietknięte, więc wydanie GR Sport nie będzie ani trochę szybsze od zwyczajnych wersji modelu C-HR. Na ich tle wyróżni się jednak wyglądem i bardziej angażującym prowadzeniem.

Zacznijmy od zawieszenia, które zyskało grubsze stabilizatory i nowe amortyzatory. Producent zmodyfikował też układ kierowniczy, który w wydaniu GR Sport charakteryzuje się bardziej bezpośrednim przełożeniem. Wszystko to w połączeniu z 19-calowymi felgami powinno owocować znacznie bardziej precyzyjnym prowadzeniem, ale i spadkiem komfortu jazdy.

Wizualnie wersję GR Sport poznamy po ozdobnych wstawkach polakierowanych błyszczącą czernią zdobiących zderzak, słupki, dach, oraz boczne listwy. W kabinie z kolei przywita nas tapicerka z Alcantary, kierownica pokryta perforowaną skórą i czerwone, kontrastowe przeszycia.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Wyposażenie też nie daje powodów do narzekań. Standardem będą m.in. światła LED, przyciemniane szyby, podgrzewane fotele czy multimedia z Android Auto i Apple CarPlay. Opcjonalnie będzie też można wybrać 9-głośnikowe audio JBL.

Ceny, jak i konkretna specyfikacja na nasz rynek na razie pozostają nieznane. Pierwsze egzemplarze powinny pojawić się w salonach na początku przyszłego roku.

Pomóż nam tworzyć Autokult!

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/21] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Volkswagen twierdzi, że PHEV może być oszczędny w każdych warunkach. Sprawdziłem to w Danii
Volkswagen twierdzi, że PHEV może być oszczędny w każdych warunkach. Sprawdziłem to w Danii
Elektryk Sony i Hondy traci, choć nawet nie zdążył wyjechać na drogi
Elektryk Sony i Hondy traci, choć nawet nie zdążył wyjechać na drogi
Hyundai Ioniq 9 wjeżdża do Polski. Znamy ceny rodzinnego SUV-a na prąd
Hyundai Ioniq 9 wjeżdża do Polski. Znamy ceny rodzinnego SUV-a na prąd
Pierwszy kontakt z Lexusem ES: przedłużony w standardzie
Pierwszy kontakt z Lexusem ES: przedłużony w standardzie
"10 lat za wcześnie". Projektant Mercedesa o błędzie, jakim jest EQS
"10 lat za wcześnie". Projektant Mercedesa o błędzie, jakim jest EQS