Toyota zrobiła dostawczą hybrydę. W tej corolli nie znajdziecie tylnej kanapy

W minionych czasach osobowe auta z kratką stanowiły częsty widok na polskich drogach. Głównie ze względów podatkowych. Są jednak kraje, takie jak Wielka Brytania, gdzie klienci cenią dostawcze osobówki. Toyota postanowiła to wykorzystać.

Toyota Corolla CommercialToyota Corolla Commercial
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Toyota
Aleksander Ruciński

Brytyjski oddział Toyoty wprowadził do oferty dostawczą odmianę modelu Corolla. To kombi, które zamiast tylnej kanapy ma kratkę i sporą, płaską przestrzeń ładunkową. Z zewnątrz wygląda jednak jak zwyczajny kompakt, co dla wielu klientów może być sporą zaletą. W końcu nie każdy chce jeździć kombivanem lub klasycznym dostawczakiem.

Poszukujący bardziej eleganckiego towarowozu powinni być zadowoleni. Tym bardziej, że w parze z atrakcyjnym wyglądem dostaną sprawdzony napęd. Mowa oczywiście o 140-konnej hybrydzie opartej na silniku 1.8, spalającej niewiele paliwa i pozwalającej osiągać setkę w 9,4 sekundy.

Na pokładzie znajdziemy też systemy wsparcia kierowcy Toyota Safety Sense i udogodnienia z zakresu komfortu typowe dla osobówek. Wszystko to w połączeniu z przestrzenią ładunkową o pojemności 1326 i przyzwoitą ładownością na poziomie 425 kg. Cena? 24 503 funty. Niestety wersja Commercial nie będzie dostępna poza Wyspami.

  • Toyota Corolla Commercial
  • Toyota Corolla Commercial
  • Toyota Corolla Commercial
  • Toyota Corolla Commercial
  • Toyota Corolla Commercial
  • Toyota Corolla Commercial
  • Toyota Corolla Commercial
  • Toyota Corolla Commercial
  • Toyota Corolla Commercial
  • Toyota Corolla Commercial
[1/10] Toyota Corolla Commercial Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Toyota
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne