30-dniowy test zamiast jazdy próbnej. Tak Volkswagen chce zachęcić do elektryków

Polski oddział Volkswagena startuje z nowatorskim programem skierowanym do klientów zainteresowanych zakupem elektrycznych modeli marki. Chętni mogą testować wybrane auta aż przez 30 dni. Niestety jest pewien haczyk.

Volkswagen ID.7Volkswagen ID.7
Źródło zdjęć: © Autokult | Marcin Łobodziński
Aleksander Ruciński

Krótka jazda próbna to czasami zbyt mało, by podjąć decyzję o zakupie danego auta. Szczególnie gdy mowa o pojazdach elektrycznych, które wyraźnie różnią się od spalinowych w kwestii wrażeń z jazdy czy sposobu eksploatacji.

Volkswagen, chcąc zachęcić klientów do przesiadki na elektryki, zainicjował więc nietypową akcję. Mowa o 30-dniowych testach, podczas których zainteresowani mogą dokładnie zapoznać się z modelami ID.3, ID.4 oraz ID.7 Tourer. Oczywiście odpłatnie.

Za miesiąc jazdy elektrycznym volkswagenem zapłacimy 1699 zł (ID.3), 2299 zł (ID.4) lub 2799 zł (ID.7 Tourer). Warto odnotować, że są to kwoty netto, a limit przebiegu wynosi 2000 km.

Jeśli klient po 30-dniowym teście zdecyduje się na zakup auta, opłata za wynajem zostanie odjęta od ceny transakcyjnej. Z oferty można skorzystać w wybranych salonach marki w Gdańsku, Gdyni oraz Wrocławiu.

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy