Elektryczny Jeep Avenger wjeżdża do Polski. Znamy cenę

Pierwszy w pełni elektryczny model Jeepa oficjalnie debiutuje na polskim rynku w startowym wydaniu Launch Edition wyróżniającym się topowym wyposażeniem. Co oferuje i ile kosztuje?

Jeep AvengerJeep Avenger
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Jeep
Aleksander Ruciński

Dokładnie 189 700 zł brutto. Tyle trzeba zapłacić za nowego jeepa z polskiej fabryki w Tychach. Przynajmniej na razie, do czasu pojawienia się innych wersji wyposażenia. Startowa Launch Edition, dostępna do zamówienia w dniach 2-30 listopada 2022 roku, skierowana jest bowiem do najbardziej wymagających klientów.

Wersja Launch Edition będzie dostępna z dwukolorowym czarno-złotym nadwoziem lub w jednokolorowej, całkowicie czarnej odmianie. Auto wyróżni się także przyciemnianymi szybami, 18-calowymi aluminiowymi felgami, pełnym oświetleniem LED, elektrycznie otwieraną klapą bagażnika czy żółtymi wstawkami we wnętrzu.

Na pokładzie znajdziemy też multimedia z 10,25-calowym ekranem i łącznością Android Auto / Apple CarPlay. Przekątną 10,25 cala mają także cyfrowe zegary. Klienci powinni również docenić bezprzewodową ładowarkę do smartfona oraz systemy wsparcia ADAS poziomu 2, które pozwalają kierowcy w sposób całkowicie autonomiczny utrzymywać prędkość, odległość od poprzedzającego samochodu oraz środek pasa ruchu.

Jeep Avenger
Jeep Avenger © Materiały prasowe | Jeep

W pakiecie z autem otrzymamy również wallboxa o mocy 11 kW, ułatwiającego ładowanie w domu. Akumulator o pojemności 54 kWh i elektryczny silnik o mocy 156 KM powinny być wystarczające podczas codziennej eksploatacji. Wciąż jednak czekamy na oficjalne dane techniczne. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zasięg na jednym ładowaniu ma wynieść od 400 do 550 km.

Chętni na elektrycznego jeepa mogą już składać zamówienia online. Polski importer podkreśla, że samochód spełnia warunki dofinansowania w ramach programu "Mój Elektryk".

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie