Ford E-Tourneo Custom dołącza do segmentu elektrycznych vanów. Ile wynosi zasięg?

Gama Forda Tourneo Custom właśnie wzbogaciła się o kolejną wersję napędu. Do diesla i hybrydy plug-in dołącza w pełni elektryczne wydanie. Pierwsze egzemplarze powinny trafić do klientów w połowie 2023 roku.

Ford E-Tourneo CustomFord E-Tourneo Custom
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Ford
Aleksander Ruciński

Ford E-Tourneo Custom to nic innego jak komfortowy, osobowy transporter z elektrycznym napędem. Samochód będzie oferowany w dwóch długościach do wyboru oraz odmianach różniących się charakterem. Poza standardową, w ofercie zagości też uterenowiona wersja Active.

Niezależnie od wersji i rozmiarów w kabinie zawsze znajdziemy trzy rzędy foteli mogące pomieścić łącznie osiem osób. Samochód może być bardzo bogato wyposażony, wliczając w to 14-głośnikowy system audio, panoramiczny dach czy multimedia z 13-calowym ekranem i systemem SYNC.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nagle ford wyleciał z drogi. Ściął znak w powietrzu

Najważniejszy jest jednak napęd. W E-Tourneo Custom dostaniemy 218 KM mocy i akumulator o pojemności 74 kWh. Maksymalny deklarowany zasięg zgodnie z cyklem WLTP wynosi 370 km, a maksymalna obsługiwana moc ładowania to 125 kW.

Jak przystało na elektrycznego forda, na pokładzie może zagościć system Ford Power Pro pozwalający zasilać zewnętrzne urządzenia o mocy 2,3 kW. Całkiem nieźle wygląda też maksymalny uciąg na poziomie dwóch ton.

Na szczegółową polską specyfikację musimy jeszcze trochę poczekać, podobnie jak na ceny. Można jedna przypuszczać, że nie będzie to tani samochód.

  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
[1/10] Ford E-Tourneo Custom Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Ford
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy