Ford E-Tourneo Custom dołącza do segmentu elektrycznych vanów. Ile wynosi zasięg?

Gama Forda Tourneo Custom właśnie wzbogaciła się o kolejną wersję napędu. Do diesla i hybrydy plug-in dołącza w pełni elektryczne wydanie. Pierwsze egzemplarze powinny trafić do klientów w połowie 2023 roku.

Ford E-Tourneo CustomFord E-Tourneo Custom
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Ford
Aleksander Ruciński

Ford E-Tourneo Custom to nic innego jak komfortowy, osobowy transporter z elektrycznym napędem. Samochód będzie oferowany w dwóch długościach do wyboru oraz odmianach różniących się charakterem. Poza standardową, w ofercie zagości też uterenowiona wersja Active.

Niezależnie od wersji i rozmiarów w kabinie zawsze znajdziemy trzy rzędy foteli mogące pomieścić łącznie osiem osób. Samochód może być bardzo bogato wyposażony, wliczając w to 14-głośnikowy system audio, panoramiczny dach czy multimedia z 13-calowym ekranem i systemem SYNC.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nagle ford wyleciał z drogi. Ściął znak w powietrzu

Najważniejszy jest jednak napęd. W E-Tourneo Custom dostaniemy 218 KM mocy i akumulator o pojemności 74 kWh. Maksymalny deklarowany zasięg zgodnie z cyklem WLTP wynosi 370 km, a maksymalna obsługiwana moc ładowania to 125 kW.

Jak przystało na elektrycznego forda, na pokładzie może zagościć system Ford Power Pro pozwalający zasilać zewnętrzne urządzenia o mocy 2,3 kW. Całkiem nieźle wygląda też maksymalny uciąg na poziomie dwóch ton.

Na szczegółową polską specyfikację musimy jeszcze trochę poczekać, podobnie jak na ceny. Można jedna przypuszczać, że nie będzie to tani samochód.

  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
  • Ford E-Tourneo Custom
[1/10] Ford E-Tourneo Custom Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Ford

Wybrane dla Ciebie

Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Volkswagen twierdzi, że PHEV może być oszczędny w każdych warunkach. Sprawdziłem to w Danii
Volkswagen twierdzi, że PHEV może być oszczędny w każdych warunkach. Sprawdziłem to w Danii
Elektryk Sony i Hondy traci, choć nawet nie zdążył wyjechać na drogi
Elektryk Sony i Hondy traci, choć nawet nie zdążył wyjechać na drogi
Hyundai Ioniq 9 wjeżdża do Polski. Znamy ceny rodzinnego SUV-a na prąd
Hyundai Ioniq 9 wjeżdża do Polski. Znamy ceny rodzinnego SUV-a na prąd
Pierwszy kontakt z Lexusem ES: przedłużony w standardzie
Pierwszy kontakt z Lexusem ES: przedłużony w standardzie