Hyundai Ioniq 6 z nową twarzą. Szybko poszło

Po niespełna trzech latach od rynkowego debiutu Koreańczycy przeprowadzili lifting swojego elektryka. Co się zmieniło?

Hyundai Ioniq 6 po liftinguHyundai Ioniq 6 po liftingu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Ioniq 6 to bez wątpienia jeden z najbardziej kontrowersyjnych modeli w gamie Hyundaia. Przynajmniej w kwestii stylistyki. Nie jest to samochód, który spodoba się każdemu, choć po liftingu może zyskać nowych zwolenników.

Wszystko za sprawą całkowicie preprojektowanego przodu, który prezentuje się przyjemniej niż dotychczas, a przy okazji lepiej koresponduje z tyłem. Wąskie, pikselowe światła dzienne i dyskretnie wkomponowane oświetlenie główne to największe zmiany na zewnątrz. A co czeka nas w środku?

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Premiera CHERY TIGGO 4 i TIGGO 9: rodzina w komplecie

W kabinie zmieniło się nieco mniej. Największą różnicę stanowi kierownica o innym wzorze oraz nowe grafiki multimediów. Przy okazji przeprojektowano tunel środkowy, który zyskał gniazda USB-C.

Hyundai na razie nie wspomina o technikaliach. Można jednak przypuszczać, że zmiany będą podobne jak w przypadku Ioniqa 5, co oznacza większą pojemność akumulatorów i - przede wszystkim - pojawienie się 650-konnego, ostrego wydania N. Jeśli dobrze się przyjrzycie, zauważycie je na głównej fotografii.

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy