MG Cyberster to niezły mocarz. W końcu znamy specyfikację

Cyberster to elektryczny roadster MG, który od momentu zapowiedzi budzi sporo emocji. Wygląda na to, że spełni pokładane w nim nadzieje - dane techniczne mówią same za siebie.

MG CybersterMG Cyberster
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | MG
Aleksander Ruciński

Dobrze wygląda, ma otwierany dach, a do tego jest naprawdę szybki. MG zaszalało tworząc elektrycznego roadstera Cyberster. Po serii zapowiedzi przyszedł czas na detale. Te zdecydowanie nie rozczarowują.

Auto zadebiutowało właśnie podczas Chengdu Motor Show, zaskakując specyfikacją. Jak się okazuje, Chińczycy postawili na parę silników elektrycznych generujących łącznie 540 KM mocy i 725 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki takim parametrom sprint do pierwszej setki trwa 3,2 s.

Wszystko to w połączeniu z przyzwoitym akumulatorem o pojemności 77 kWh, który zdaniem producenta pozwoli pokonać do 570 km na jednym ładowaniu. Warto jednak odnotować, że to chińskie dane. W przypadku cyklu pomiarowego WLTP wynik może być nieco mniej imponujący.

MG Cyberster
MG Cyberster © Materiały prasowe | MG

Trzeba wspomnieć, że MG ma w planach także słabszą odmianę z jednym silnikiem i baterią 64 kWh. Ma być ona lżejsza od prezentowanej, co jest dobrą wiadomością, gdyż Cyberster waży naprawdę niemało. Blisko dwie tony to wynik, który nieprzesadnie kojarzy się z roadsterami.

Cóż, nie ma aut bez wad, a masa jest jednym z największych problemów elektryków. Niedogodności wynagrodzi jednak cena. Zgodnie z zapowiedziami chińskich mediów, będzie atrakcyjna. Nieoficjalnie mówi się o równowartości 33 tys. dolarów, co - biorąc pod uwagę osiągi - brzmi jak prawdziwa okazja.

  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
  • MG Cyberster
[1/12] MG Cyberster Źródło zdjęć: Materiały prasowe | MG
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne