Znamy ceny Opla Corsy-e. Elektryk ma ok. 330 km zasięgu

Nowy Opel Corsa-e właśnie został przedstawiony dziennikarzom i od razu poznaliśmy polską cenę elektrycznej wersji tego miejskiego samochodu. Najtańsze egzemplarze wyceniono na 124 490 zł. Można je już zamawiać.

Nowy Opel Corsa-e na żywoNowy Opel Corsa-e na żywo
Źródło zdjęć: © fot. Michał Zieliński
Mateusz Lubczański

Szósta generacja Opla Corsy to jednocześnie pierwsza stworzona pod skrzydłami francuskiej grupy PSA. Oznacza to, że Corsa jest mocno spokrewniona z nowym Peugeotem 208 – auta wykorzystują tę samą płytę podłogową.

Nowa Corsa na razie została zaprezentowana wyłącznie w wydaniu elektrycznym, choć później w ofercie pojawią się także egzemplarze z jednostkami spalinowymi. Na razie auto ma motor o mocy 136 KM, a przyspieszenie do setki ma trwać 8,1 s.

Nowy Opel Corsa-e
Nowy Opel Corsa-e © fot. Michał Zieliński

Ważniejszy jest jednak sprint do 50 km/h (bo to są typowo miejskie warunki), który zajmie 2,8 s. Corsa-e wyposażona jest w akumulator o pojemności 50 kWh, co ma pozwolić na przejechanie 330 km (zgodnie z normą WLTP).

Znamy też cenę i wyposażenie. Bazowa wersja Edition kosztuje 124 490 zł i na pokładzie ma multimedia z 6 głośnikami i radiem DAB, klimatyzację, tempomat, system automatycznego hamowania przed przeszkodą (przy niskich prędkościach), utrzymanie pasa ruchu, materiałową tapicerkę, stalowe koła o rozmiarze 16 cali czy chociażby ładowarkę pokładową o mocy 7,2 kW.

Opel Corsa-e
Opel Corsa-e © fot. Michał Zieliński

Przygotowano również drugą wersję, Elegance, wycenioną na 130 390 zł. Dodatkowo znajdziemy w niej skórzaną tapicerkę (skóra syntetyczna), tempomat adaptacyjny, nastrojowe oświetlenie wnętrza, obręcze aluminiowe o rozmiarze 16 cali czy reflektory LED.

Auta już można zamawiać, lecz produkcja ruszy dopiero pod koniec 2019 roku. W salonach pojawią się więc na wiosnę 2020 roku.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne