Škoda Enyaq Coupe iV już w Polsce. Znamy ceny

Elektryczny SUV Škody doczekał się dynamicznie wystylizowanej wersji Coupe, która jest ciekawą alternatywą dla standardowego nadwozia. Niestety, by się wyróżnić, trzeba sporo zapłacić. Sprawdzamy ile.

ŠKODA ENYAQ COUPE iVŠKODA ENYAQ COUPE iV
Źródło zdjęć: © Autokult | Mateusz Lubczański
Aleksander Ruciński

Wersja Coupe jest zauważalnie droższa od standardowej. Różnica wynika jednak nie tylko z modniejszych kształtów, ale i rozwiązań technicznych. W Coupe bowiem już w standardzie dostaniemy mocniejszy akumulator o pojemności 82 kWh. Do wyboru są też trzy opcje mocowe – ze sportową RS na szczycie. Szczegóły znajdziecie poniżej.

Škoda Enyaq Coupe iV – ceny minimalne wersji napędowych

  • 80 204 KM – od 249 950 zł
  • 80x Sportline 265 KM – od 294 400 zł
  • RS Coupe 299 KM – od 295 900 zł

Gama – jak na współczesne standardy – jest więc całkiem bogata, a w kwestii wersji wyposażenia dostaniemy jeszcze większy wybór. Jest ich pięć dla standardowych odmian napędowych, dodatkowo trzy w wydaniu Sportline i trzy w odmianie RS. Nietrudno się w tym pogubić.

Škoda Enyaq iV Coupe
Škoda Enyaq iV Coupe © autokult | Mateusz Lubczański

Škoda Enyaq Coupe iV – ceny wersji wyposażenia:

  • Enyaq – od 249 950 zł – standardowo m.in. 13-calowy ekran multimediów, nawigacja, dwustrefowa klimatyzacja, światła LED Basic, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, dach panoramiczny
  • Clever – od 266 250 zł – dodatkowo m.in. system bezkluczykowy, indukcyjna ładowarka smartfona, adaptacyjny tempomat, trójstrefowa klimatyzacja, przyciemniane szyby
  • Plus – od 277 100 zł – dodatkowo m.in. elektrycznie otwierana klapa bagażnika, reflektory Full Led Matrix, spryskiwacze reflektorów, system travel assist, elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią
  • Advanced – od 288 500 zł – wyświetlacz head-up, podświetlany grill, podgrzewana tylna kanapa, system audio Canton
  • Maxx – od 299 500 zł – dodatkowo m.in elektrycznie regulowany fotel pasażera z pamięcią, masaż w fotelu kierowcy, zawieszenie adaptacyjne, progresywny układ kierowniczy, kamera 360 stopni, Park Assist, boczne poduszki bezpieczeństwa z tyłu

Škoda Enyaq Coupe iV Sportline – ceny wersji wyposażenia:

  • Sportline – od 283 950 zł – standardowo m.in. multimedia z nawigacją i 13-calowym ekranem, automatyczna klimatyzacja trójstrefowa, system bezkluczykowy, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, matrycowe oświetlenie LED, progresywny układ kierowniczy, 20-calowe felgi, indukcyjna ładowarka smartfona, dach panoramiczny, travel assist, adaptacyjny tempomat, wnętrze Sportline, elementy stylistyczne Sportline
  • Sportline Advanced – od 294 650 zł – dodatkowo m.in. wyświetlacz head-up, podgrzewana kanapa, system audio Canton, podgrzewana przednia szyba, podświetlany grill
  • Sportline Maxx – od 303 750 zł – dodatkowo m.in. adaptacyjne zawieszenie, elektrycznie regulowany fotel pasażera z pamięcią, masaż w fotelu kierowcy, system kamer 360 stopni, Park Assist

Škoda Enyaq Coupe iV RS – ceny wersji wyposażenia:

  • RS – od 295 900 zł – multimedia z nawigacją i 13-calowym ekranem, automatyczna klimatyzacja trójstrefowa, system bezkluczykowy, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, matrycowe oświetlenie LED, progresywny układ kierowniczy, 20-calowe felgi, indukcyjna ładowarka smartfona, dach panoramiczny, travel assist, adaptacyjny tempomat, wnętrze RS, elementy stylistyczne RS, podświetlany grill
  • RS Advanced – od 309 000 zł – dodatkowo m.in. wyświetlacz head-up, podgrzewana kanapa, system audio Canton, podgrzewana przednia szyba, travel assist
  • RS Maxx – od 318 000 zł – dodatkowo m.in. adaptacyjne zawieszenie, elektrycznie regulowany fotele pasażera z pamięcią, masaż w fotelu kierowcy, system kamer 360 stopni, Park Assist
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje