Suzuki Swace to Corolla z innym znaczkiem, która trafi do Europy

Ta hybryda to tak naprawdę Toyota Corolla Touring Sports przemianowana na Suzuki Swace. Co ciekawe, auto trafi do Europy, będąc pełnoprawną hybrydą w ofercie marki dotychczas zdominowanej przez tzw. miękkie hybrydy.

Corolla jak malowana, tylko z innym logo.Corolla jak malowana, tylko z innym logo.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Współpraca Suzuki i Toyoty trwa w najlepsze. Po modelu Across, który jest niczym innym jak Toyotą RAV4 PHEV, do gamy dołącza Swace bazujące z kolei na Corolli z nadwoziem kombi. Skąd taka decyzja? Cóż, Suzuki najprawdopodobniej robi wszystko, by obniżyć średnią emisję CO2 swojej gamy. Kolejna hybryda Toyoty z pewnością okaże się przydatna w realizacji tego zadania.

Poza tym marce przyda się kompakt, szczególnie tak dopracowany i udany, tyle że z innym logo, w dodatku umieszczonym na masce, a nie jak w przypadku Toyoty, na atrapie chłodnicy. Czy Swace prezentuje się lepiej niż oryginał? To już kwestia gustu. Jeśli jednak auto zostanie rozsądnie wycenione, może odnieść spory sukces.

Pod maską znajdziemy hybrydowy napęd, który generuje 122 KM. Bazuje na benzynowym silniku o pojemności 1,8 litra, który jest wspierany motorem elektrycznym o mocy 72 KM. To zestaw, który zapewnia dobre osiągi przy rozsądnym zapotrzebowaniu na paliwo.

Swace pojawi się w europejskiej ofercie jeszcze w tym roku. Ceny i specyfikację powinniśmy poznać w najbliższych miesiącach. Nie da się ukryć, że to właśnie od kwot i wyposażenia zależeć będzie ewentualny sukces tego japońskiego bliźniaka.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/11] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach