Volkswagen ID.3 wyceniony. Dużego wyboru nie ma 

Polski importer przedstawił oficjalne ceny elektrycznego modelu ID.3. Auto ma więcej materiałów z recyklingu, całkowicie zrezygnowano z surowców pochodzenia zwierzęcego. Jedno jest pewne: bycie eko nie jest tanie, choć oficjalnie "udało się nieco obniżyć cenę w porównaniu z poprzednikiem".

Nowy Volkswagen ID.3Nowy Volkswagen ID.3
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | MARTIN MEINERS
Mateusz Lubczański

Niemcy nie stworzyli dużej oferty. Źródłem napędu ID.3 zawsze jest silnik umieszczony przy tylnej osi o mocy 204 KM. Różnice dotyczą wersji akumulatora: mniejszy ma 58, większy 77 kWh pojemności. Zasięg – według faworyzującej elektryki normy pomiaru WLTP – wynosi odpowiednio 429 i 559 kilometrów.

Volkswagen ID.3 po liftingu – ceny

  • Akumulator 58 kWh, wersja Pro Performance – 191 290 zł
  • Akumulator 77 kWh, wersja Pro S 4 miejsca – 220 590 zł

W standardzie mamy chociażby światła w technologii LED, tkaninową tapicerkę (Pro S: z alkantary), podłokietnik, proaktywny tempomat, 12- calowy wyświetlacz czy 18-calowe felgi. Wersja Pro S ma już 19-calowe felgi czy chociażby podgrzewane przednie fotele z funkcją masażu.

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy