Volkswagen ID.7 Tourer wyceniony w Polsce. Niemcy zaskoczyli kwotą

Co zaskakujące, wersja kombi jest tańsza od liftbacka. Wciąż jednak trudno nazwać ją tanią.

Volkswagen ID.7 TourerVolkswagen ID.7 Tourer
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe, Volkswagen

Pierwsze elektryczne kombi Volkswagena spotkało się ciepłym przyjęciem prasy. Nic dziwnego, gdyż auto wygląda dobrze, jest przestronne i praktyczne, a elektryczny napęd wyróżnia się wydajnością. Niestety, takie połączenie musi swoje kosztować. Na okazje w stylu tesli raczej nie ma co liczyć.

Volkswagen ID.7 Pro kosztuje 271 690 zł, czyli o 12 600 zł mniej niż porównywalny liftback. W zamian dostajemy duży samochód z 605-litrowym bagażnikiem i 286-konnym napędem elektrycznym. Parametrem, który wygląda obiecująco, jest jednak zasięg. Zgodnie z deklaracjami producenta na jednym ładowaniu przejedziemy aż 607 km. To zasługa akumulatora o pojemności 77 kWh. Można go ładować mocą do 175 kW.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Premiera wideo: nowy Volkswagen ID.7 Tourer.

Bogate wyposażenie w standardzie

Na pokładzie VW ID.7 Pro znajdziemy m.in. pełne oświetlenie LED, system Park Assist Pro, podgrzewane fotele, multimedia z nawigacją Discover Pro, 19-calowe felgi czy wyświetlacz head-up.

W opcji można jednak zdecydować się na interesujące pakiety lub wybrać wersję Special Edition zawierającą je wszystkie. Za dodatkowe 38 230 zł dostaniemy zawartość pakietów Style, Design, Assistance i Komfort.

Volkswagen ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer © Materiały prasowe | Ingo Barenschee

Wśród nich znajdziecie takie dodatki, jak: elektrycznie sterowane fotele ErgoActive, 3-strefowa klimatyzacja, system kamer 360 stopni, oświetlenie ambientowe, przyciemniane szyby czy automatycznie otwieraną klapę bagażnika.

Chętni na ID.7 Tourer mogą składać zamówienia. Czas pokaże, czy elektryczny następca Passata będzie częstszym widokiem na drogach niż inne elektryki tej marki.

Wybrane dla Ciebie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem