Volkswagen ID. Buzz odsłania wnętrze. Będzie wesoło

ID. Buzz to nowoczesny, elektryczny następca kultowego "ogórka", który zadebiutuje już 9 marca 2022 roku. Choć do premiery zostało niewiele czasu, Niemcy nie powstrzymali się z publikacją kolejnej zapowiedzi. Tym razem wnętrza - bardzo kolorowego.

Volkswagen zapowiada bogate możliwości konfiguracjiVolkswagen zapowiada bogate możliwości konfiguracji
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / VW
Aleksander Ruciński

Jeśli przyzwyczailiście się do raczej zachowawczych kabin vanów spod znaku Volkswagena, ID. Buzz pozytywnie was zaskoczy. Świadczą o tym pierwsze fotografie przedstawiające wnętrze osobowego wydania. Królują tu wesołe, słoneczne barwy. Nie brakuje też kilku detali, które z pewnością wzbudzą uśmiech na twarzach pasażerów.

Mowa m.in. o podobiźnie modelu wytłoczonej na plastikowych elementach wnętrza czy osłonach haczyków z symbolem emotikony. Na pokładzie nie zabraknie też nastrojowego oświetlenia, a liczba dostępnych kombinacji kolorystycznych wyniesie aż 30.

Zgodnie z zapowiedzią producenta wnętrze ma być przytulne, praktyczne i wykonane z przyjaznych dla środowiska materiałów. Nie znajdziecie tu żadnych surowców pochodzenia zwierzęcego. Większość będzie z recyklingu. Nawet kierownica, której poszycie podobno świetnie imituje prawdziwą skórę.

VW ID. Buzz
VW ID. Buzz © mat. prasowe / VW

Sądząc po innych modelach z linii ID. można spodziewać się też minimalistycznego kokpitu, nowoczesnych multimediów, sporej liczby schowków i przestrzeni w kabinie. Wcześniejsze zapowiedzi zdradzające kilka danych technicznych mówiły o bagażniku zdolnym pomieścić 1121 litrów przy pięciu osobach. Będzie też wersja dostawcza, która z kolei przewiezie 3,9 m³ ładunku.

Wszystko to w połączeniu z mocnym, 204-konnym silnikiem elektrycznym, akumulatorem o pojemności 82 kWh brutto i... napędem na tył. Więcej szczegółów już niebawem, gdyż do premiery nie zostało wiele czasu.

VW ID. Buzz
VW ID. Buzz © mat. prasowe / VW

Wybrane dla Ciebie

Leapmotor planuje produkcję elektryków w Europie. Znamy lokalizację fabryki
Leapmotor planuje produkcję elektryków w Europie. Znamy lokalizację fabryki
Zwolnią 1000 osób. Popyt niższy od oczekiwanego
Zwolnią 1000 osób. Popyt niższy od oczekiwanego
Tesla Cybertruck traci najtańszą wersję. Szybko poszło
Tesla Cybertruck traci najtańszą wersję. Szybko poszło
Straż pożarna ma nowe auta. To Fordy Capri z niespodzianką pod maską
Straż pożarna ma nowe auta. To Fordy Capri z niespodzianką pod maską
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa