208 wygląda jeszcze lepiej. Peugeot odświeżył swój bestseller
208 to absolutny hit sprzedaży i jeden z najpopularniejszych nowych samochodów w Europie. Nic jednak nie trwa wiecznie. Francuzi, chcąc podtrzymać zainteresowanie w kolejnych latach, zdecydowali się na lifting.
06.07.2023 | aktual.: 06.07.2023 21:02
Zmiany nie są duże, ale zauważalne już na pierwszy rzut oka. Jeśli chodzi o przód, 208 stracił charakterystyczne kły na rzecz trzech LED-owych pasków do jazdy dziennej. Ma też inną grafikę reflektorów, a także przeprojektowany grill i zderzak.
Z tyłu natomiast, poza zderzakiem, zauważyć można zmienioną sygnaturę świetlną, która idzie w parze z nowymi wzorami felg i opcjami wykończenia nadwozia. Do gamy dołączają takie lakiery jak: Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red i Vertigo Blue. W wersji GT dodatkowo kontrastują z czarnymi wstawkami.
Stylowe jest także wnętrze wyróżniające się przede wszystkim odświeżonymi wskaźnikami i multimediami. Najnowszy system i-Connect może być obsługiwany za pomocą 10-calowego ekranu. Są też gniazda USB-C i łączność Apple CarPlay/Android Auto. A co znajdziemy pod maską?
Tutaj bez większych zmian. Bazą nadal jest wolnossący PureTech o mocy 75 KM z 5-biegową przekładnią. Klienci mogą też wybrać mocniejszy, 100-konny wariant z 6-stopniowym manualem oraz jego odpowiednik wspomagany systemem miękkiej hybrydy. Miękką hybrydą jest też topowa 136-konna odmiana.
Oczywiście nie brakuje również wersji elektrycznej, która teraz ma 156 KM mocy i akumulator o pojemności 54 kWh. Ceny i szczegółową specyfikację wszystkich wariantów powinniśmy poznać niebawem.