208 wygląda jeszcze lepiej. Peugeot odświeżył swój bestseller

208 to absolutny hit sprzedaży i jeden z najpopularniejszych nowych samochodów w Europie. Nic jednak nie trwa wiecznie. Francuzi, chcąc podtrzymać zainteresowanie w kolejnych latach, zdecydowali się na lifting.

Peugeot e-208 po faceliftinguPeugeot e-208 po faceliftingu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Peugeot
Aleksander Ruciński

Zmiany nie są duże, ale zauważalne już na pierwszy rzut oka. Jeśli chodzi o przód, 208 stracił charakterystyczne kły na rzecz trzech LED-owych pasków do jazdy dziennej. Ma też inną grafikę reflektorów, a także przeprojektowany grill i zderzak.

Z tyłu natomiast, poza zderzakiem, zauważyć można zmienioną sygnaturę świetlną, która idzie w parze z nowymi wzorami felg i opcjami wykończenia nadwozia. Do gamy dołączają takie lakiery jak: Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red i Vertigo Blue. W wersji GT dodatkowo kontrastują z czarnymi wstawkami.

Stylowe jest także wnętrze wyróżniające się przede wszystkim odświeżonymi wskaźnikami i multimediami. Najnowszy system i-Connect może być obsługiwany za pomocą 10-calowego ekranu. Są też gniazda USB-C i łączność Apple CarPlay/Android Auto. A co znajdziemy pod maską?

Peugeot e-208
Peugeot e-208 © Materiały prasowe | Peugeot

Tutaj bez większych zmian. Bazą nadal jest wolnossący PureTech o mocy 75 KM z 5-biegową przekładnią. Klienci mogą też wybrać mocniejszy, 100-konny wariant z 6-stopniowym manualem oraz jego odpowiednik wspomagany systemem miękkiej hybrydy. Miękką hybrydą jest też topowa 136-konna odmiana.

Oczywiście nie brakuje również wersji elektrycznej, która teraz ma 156 KM mocy i akumulator o pojemności 54 kWh. Ceny i szczegółową specyfikację wszystkich wariantów powinniśmy poznać niebawem.

  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Peugeot e-208 po faceliftingu
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Odświeżony Peugeot e-208
  • Peugeot e-208
[1/48] Odświeżony Peugeot e-208 Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Peugeot
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy