Butikowy salon w Warszawie ambasadą elektromobilności Volkswagena

Butikowy salon w Warszawie ambasadą elektromobilności Volkswagena09.11.2021 09:29
Źródło zdjęć: © Materiał Prasowy
Autokult Elektromobilność
Materiał partnerski
  • nowy design wnętrza butikowego salonu nawiązuje do ducha elektromobilności
  • marka za pośrednictwem ekspertów z Volkswagen Home oferuje fachowe doradztwo przy zakupie samochodu typu BEV lub PHEV
  • Volkswagen Home umożliwia odbywanie jazd testowych na dogodnych dla klientów warunkach – w tym również po zmroku

Volkswagen Home został otwarty w 2017 roku jako pierwszy concept store marki na świecie.

Prezentowane są w nim najnowsze modele marki, klienci mogą je nie tylko obejrzeć, skonfigurować czy zamówić, ale również umówić się na nocną jazdę testową. Komfortowe i przytulnie urządzone wnętrza Volkswagen Home w niczym nie przypominają tradycyjnego salonu samochodowego. Zmiany, które zaszły w ostatnich tygodniach w Volkswagen Home odzwierciedlają dążenia marki, chcącej napędzać przekształcenia na rynku motoryzacyjnym, związane z elektromobilnością.

Głównym celem powstania Volkswagen Home było stworzenie miejsca, w którym najnowsze modele marki byłyby prezentowane inaczej niż w typowych salonach. „Zmienia się podejście klientów do motoryzacji. Wymagają oni większej indywidualizacji, większej elastyczności co do terminów jazd testowych. Dlatego w Volkswagen Home ID.3 i ID.4 są dla nich dostępne również wieczorami. Dzięki temu można doświadczyć znakomitej jakości oświetlenia zarówno drogi, jak i wnętrza oraz przekonać się, jak intuicyjnym rozwiązaniem jest np. funkcja ID.Light” – komentuje Tomasz Piasny, dyrektor działu rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen.

W butikowym salonie Volkswagena, mieszczącym się na warszawskiej Woli przy ul. Karolkowej 30 w minionych tygodniach doszło do wielu wizualnych zmian, związanych m.in. z wydzieleniem specjalnej strefy ekspozycyjnej dla samochodów elektrycznych. Volkswagen Home na przestrzeni ostatnich lat był miejscem wielu kameralnych wydarzeń (w tym prezentacji dziennikarskich i paneli dyskusyjnych), co podkreśla charakter tego miejsca: to nie tylko salon samochodowy, a miejsce wielowątkowych rozmów na temat motoryzacji.

O sile Volkswagen Home stanowią także eksperci, oferujący profesjonalną pomoc w wyborze samochodu. „Załoga Volkswagen Home to topowi fachowcy – każdy z nich dysponuje szeroką wiedzą nie tylko na temat naszych produktów, ale i wielu zagadnień związanych z elektromobilnością. To dla nas niezwykle ważne, aby oferować naszym klientom nie tylko pomoc przy wyborze wymarzonego auta, ale i odpowiedzieć na wszystkie pytania związane z jego użytkowaniem” – zaznacza Julita Wieczorek, kierownik ds. customer journey w marce Volkswagen.

Materiał partnerski
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.