Kolejna uznana marka wybrała elektryczny model Forda. InPost odebrał właśnie pierwszą partię zamówionych E-Transitów

Kolejna uznana marka wybrała elektryczny model Forda. InPost odebrał właśnie pierwszą partię zamówionych E-Transitów22.11.2022 14:09
Źródło zdjęć: © materiały partnera
Materiał prasowy Ford Polska

Największa polska firma kurierska InPost do końca roku wzbogaci się aż o 100 całkowicie elektrycznych Fordów E-Transitów. W ostatnich dniach w ręce InPostu trafiło pierwsze siedemnaście sztuk modelu, który jest jednym z symboli elektryfikacji Forda.

  • Nowy Ford E-Transit jest prawdziwym hitem od początku swojej obecności w Polsce. Firma InPost zdecydowała się powiększenie swojej floty właśnie o ten model.
  • Niezwykle konkurencyjna finansowo oferta Forda, najwyższa w segmencie wartość rezydualna E-Transita w połączeniu ze znakomitymi właściwościami jezdnymi i bogatym wyposażeniem samochodu dostawczego zachęcają kolejnych klientów.

Firma InPost do końca roku odbierze 100 sztuk E-Transitów w wersji nadwozia L3 w kolorze białym, których moc wynosi 184 KM, pojemność użytkowa akumulatorów to 67 kWh, a dopuszczalna masa pojazdu 3 500 kg. Kontrakt obsługuje diler Forda Brzezińska z Łodzi.

Na pokładzie każdego z samochodów znajduje się niezwykle bogate wyposażenie standardowe, niedostępne w większości konkurencyjnych modeli. To m.in. automatyczna klimatyzacja, podgrzewane fotele, czujniki parkowania – z przodu i tyłu czy kamera 360 stopni. Wiele opcji pojazdu obsługuje się za pomocą 12-calowego ekranu najnowszego systemu informacyjno-rozrywkowego Forda – SYNC4, który zaliczył swój debiut w najpopularniejszym obecnie samochodzie elektrycznym w Polsce – Mustangu Mach-E[1].

, Źródło zdjęć: © materiały partnera
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Lista systemów bezpieczeństw obejmuje m.in. system ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu, system zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania czy tempomat. Firma InPost zamawiając E-Transity dba więc nie tylko o korzyści firmy, ale także kurierów, którzy będą mogli wykonywać swoją pracę w komfortowych i bezpiecznych warunkach niezależnie od pory roku.

Rozbudowa elektrycznej floty to obecnie jeden z głównych priorytetów w wielu firmach, także kurierskich. Elektryczne samochody dostawcze to niższa emisja CO2, oszczędności w eksploatacji samochodów, a także po prostu lepsza jakość życia dla wszystkich. InPost od lat inwestuje w elektryczne samochody i ma już ich kilkaset w swojej flocie. Po realizacji kontraktu z Fordem zdecydowanie przeważać będą w niej właśnie E-Transity. Co ciekawe, InPost ma w planach budowę sieci ładowarek EV zintegrowanych ze swoimi paczkomatami.

– Kontrakt z InPost to dla nas powód do dumy i jednocześnie potwierdzenie wysokiej jakości produkowanych przez nas samochodów. Cieszy mnie także fakt, że kolejna firma kurierska decyduje się na pojazdy elektryczne, ponieważ z pewnością taką decyzję poprzedziły szczegółowe analizy dotyczące kosztów finansowania oraz eksploatacji. Nie wstydzimy się mówić, że Ford E-Transit jest niezwykle konkurencyjny w swoim segmencie, a w dodatku ma wyposażenie standardowe niespotykane u wielu rywali. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że to dopiero początek mody na elektryczne samochody dostawcze Forda, wszak w najbliższych latach zaprezentujemy klientom cztery nowe całkowicie elektryczne modele dostawcze. Ich wprowadzanie na rynek połączone z programem Ford Pro uczyni naszą ofertę przystosowaną do niemal każdych potrzeb – powiedział Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.

, Źródło zdjęć: © materiały partnera
Źródło zdjęć: © materiały partnera

– W InPost gramy "fair" nie tylko jeśli chodzi o prowadzenie biznesu i płacenie podatków w Polsce. Chcemy być też odpowiedzialni za to jak nasza działalność wpływa na ludzi i środowisko. Dlatego realizujemy szereg inicjatyw w ramach programu InPost Green City, aby stworzyć neutralny dla środowiska łańcuch dostaw. Naszym zdaniem to jedyna słuszna droga, dlatego rozbudowujemy sieć urządzeń Paczkomat®, wdrażamy przyjazne dla środowiska rozwiązania jak EKOzwroty, czy nadawanie przesyłek bez etykiety papierowej. Ponadto stale poszerzamy naszą flotę aut elektrycznych. Do końca tego roku w naszym parku pojazdów będzie 480 aut z napędem elektrycznym, z kolei w przyszłym roku planujemy podwoić ich liczbę do 1000 sztuk – mówił Rafał Brzoska, prezes firmy InPost i dodał: Jako lider nadajemy kierunek zmianom zachodzącym w naszej branży. Dlatego inwestujemy w powiększenie naszej floty aut elektrycznych, a przy okazji realizujemy cele, jakie sobie postawiliśmy, aby do 2040 roku nasza działalność była zeroemisyjna dla środowiska.

– Wsparcie klientów w transformacji energetycznej flot to nasz priorytet. Zeroemisyjne pojazdy użytkowe to przyszłość transportu, szczególnie, gdy mówimy o dostawach "ostatniej mili" w centrach miast. Cieszymy się, że InPost współpracuje z nami właściwie od początku procesu elektryfikacji własnej floty. Jest to kolejnym dowodem na to, że wynajem długoterminowy to atrakcyjne rozwiązanie dla firm – dużych i małych – które chcą korzystać ze zrównoważonej mobilności – mówi Robert Antczak, dyrektor generalny firmy Arval Service Lease Polska, która finansuje samochody Ford E-Transit w ramach wynajmu długoterminowego.

[1] Raport PZPM, październik 2022

Materiał prasowy Ford Polska
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.