Mini ma w planach więcej crossoverów i modeli elektrycznych

Mini ma w planach więcej crossoverów i modeli elektrycznych24.07.2019 10:26
Countryman już niebawem powinien doczekać się rodzeństwa.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe

Mini już dawno przestało być marką jednego modelu. Obecnie ich oferta jest na tyle bogata, że nietrudno się w niej pogubić. A to jeszcze nie koniec. Koncern BMW, do którego należy Mini, zamierza uzupełnić gamę o kolejne propozycje - głównie crossovery i auta elektryczne.

Mini tak jak większość współczesnych marek w crossoverach widzi szansę na zwiększenie zysków. Obecnie w ofercie producenta jest jeden taki model - nazywa się Countryman. Kiedyś oferowany był jeszcze trzydrzwiowy Paceman, ale nie cieszył się wystarczającym wzięciem, więc go wycofano.

Niebawem jednak Countryman powinien cieszyć się z nowego rodzeństwa. Plany Mini na najbliższe lata zakładają bowiem rozbudowę oferty crossoverów. Potwierdził to szef sprzedaży BMW - Pieter Nota - w wywiadzie dla "AutoNews" dotyczącym przyszłości Mini. Bawarski koncern zamierza zainwestować w rozwój Mini i wzmocnić pozycję marki szczególnie na rynku amerykańskim.

Trendy za oceanem stopniowo ulegają zmianie. Tamtejsi klienci coraz chętniej wybierają mniejsze samochody. Szczególnie upodobali sobie stylowe crossovery marek premium, a Mini zdaje się idealnie wpasowywać w tę konwencję. BMW chce uczynić z Mini wiodącą markę oferującą takie produkty w USA.

Oprócz crossoverów Niemcy skupią się również na rozwoju pojazdów elektrycznych, które także stanowią dynamicznie rozwijającą się gałąź rynku. Niedawno Mini zaprezentowało Coopera SE, który jest napędzany przez silnik elektryczny i pozytywnie zaskakuje osiągami. W kolejnych latach pozostałe modele marki także doczekają się podobnych wersji.

Ci, którzy jeszcze niedawno obawiali się o przyszłość Mini, mogą spać spokojnie. BMW, które od 2001 roku jest właścicielem marki, nie zamierza zwalniać tempa jej rozwoju. Choć kierunek nastawiony na crossovery i samochody elektryczne raczej nie przypadnie do gustu konserwatywnym fanom motoryzacji, powinien przynieść wymierne korzyści.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.