Audi e-tron Sportback jest droższe od standardowej wersji. Ceny w Polsce

Audi wprowadza na rynek drugą odmianę elektrycznego e-trona. To wersja nadwoziowa Sportback - znacznie atrakcyjniejsza wizualnie, ale też nieco droższa. Za podstawową odmianę zapłacimy sporo ponad 300 tys. zł.

Wersja Sportback wygląda atrakcyjniej od standardowej.Wersja Sportback wygląda atrakcyjniej od standardowej.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński
1

Dokładnie 318 800 zł. Tyle trzeba wyłożyć za Audi e-tron z dynamicznie wystylizowanym nadwoziem Sportback reprezentującym modny nurt SUV-ów coupe. Choć wariant ten jest nieco droższy od standardowego, z uwagi na atrakcyjny wygląd powinien cieszyć się powodzeniem wśród klientów.

Ceny minimalne (katalogowe) wersji napędu:

  • 50 quattro 312 KM, 71 kWh - 318 800 zł
  • 55 quattro 407 KM, 95 kWh - 353 100 zł

Oznacza to, że decydując się na nadwozie Sportback, niezależnie od wybranej wersji napędu dopłacimy 11 300 zł w stosunku do standardowego e-trona. Czy to dużo? Przy takich kwotach raczej nie. Bardzo możliwe, że to właśnie Sportback będzie się więc cieszył większym powodzeniem klientów.

Choć już podstawowa wersja e-tron wygląda dobrze, Audi oferuje klientom jeszcze dwa opcjonalne pakiety:

  • Advanced- nadkola i progi wykończone kontrastowym lakierem, 5-ramienne obręcze ze stopów lekkich o średnicy 20 cali, srebrne osłony podwozia. Cena takiego wariantu startuje od 325 800 zł.
  • S line - obręcze kół o specjalnym wzorze S line, pakiet aerodynamiczny nadwozia: przedni zderzak, nakładki progowe i dyfuzor za 332 800 zł

Warto wspomnieć jeszcze o najważniejszym parametrze dla auta elektrycznego, jakim jest zasięg. Wersja quattro 50 z baterią o pojemności 71 kWh na jednym ładowaniu przejedzie 347 km według cyklu WLTP. Z kolei quattro 55 wyposażona w akumulator 95 kWh, co daje nawet 446 km zasięgu.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/14] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Kierowcy są zaskoczeni, gdy widzą taki komunikat. Oto co oznacza
Kierowcy są zaskoczeni, gdy widzą taki komunikat. Oto co oznacza
Chińskie auto trafi do "Gran Turismo". Po raz pierwszy w historii
Chińskie auto trafi do "Gran Turismo". Po raz pierwszy w historii
Trump ma pozbyć się tesli, którą kupił przed trzema miesiącami. To efekt kłótni z Muskiem
Trump ma pozbyć się tesli, którą kupił przed trzema miesiącami. To efekt kłótni z Muskiem
Test: Škoda Elroq 50 – gdyby tylko nie ta cyfryzacja
Test: Škoda Elroq 50 – gdyby tylko nie ta cyfryzacja
Test: Ford Capri AWD 340 KM - po prostu tańszy od Volkswagena
Test: Ford Capri AWD 340 KM - po prostu tańszy od Volkswagena
Toyota wprowadza hybrydę do najmniejszych aut. Aygo X Hybrid różni się nie tylko napędem
Toyota wprowadza hybrydę do najmniejszych aut. Aygo X Hybrid różni się nie tylko napędem
Test: BMW M5 Touring - największy skalpel świata
Test: BMW M5 Touring - największy skalpel świata
Szef sprzedaży Volkswagena wskazał problem Tesli. Zapowiada dominację niemieckiego koncernu
Szef sprzedaży Volkswagena wskazał problem Tesli. Zapowiada dominację niemieckiego koncernu
Pierwsza jazda: Renault Austral – Francuzi posłuchali kierowców
Pierwsza jazda: Renault Austral – Francuzi posłuchali kierowców