Audi e‑tron Sportback jest droższe od standardowej wersji. Ceny w Polsce
03.04.2020 10:41, aktual.: 13.03.2023 13:22
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Audi wprowadza na rynek drugą odmianę elektrycznego e-trona. To wersja nadwoziowa Sportback - znacznie atrakcyjniejsza wizualnie, ale też nieco droższa. Za podstawową odmianę zapłacimy sporo ponad 300 tys. zł.
Dokładnie 318 800 zł. Tyle trzeba wyłożyć za Audi e-tron z dynamicznie wystylizowanym nadwoziem Sportback reprezentującym modny nurt SUV-ów coupe. Choć wariant ten jest nieco droższy od standardowego, z uwagi na atrakcyjny wygląd powinien cieszyć się powodzeniem wśród klientów.
Ceny minimalne (katalogowe) wersji napędu:
- 50 quattro 312 KM, 71 kWh - 318 800 zł
- 55 quattro 407 KM, 95 kWh - 353 100 zł
Oznacza to, że decydując się na nadwozie Sportback, niezależnie od wybranej wersji napędu dopłacimy 11 300 zł w stosunku do standardowego e-trona. Czy to dużo? Przy takich kwotach raczej nie. Bardzo możliwe, że to właśnie Sportback będzie się więc cieszył większym powodzeniem klientów.
Choć już podstawowa wersja e-tron wygląda dobrze, Audi oferuje klientom jeszcze dwa opcjonalne pakiety:
- Advanced- nadkola i progi wykończone kontrastowym lakierem, 5-ramienne obręcze ze stopów lekkich o średnicy 20 cali, srebrne osłony podwozia. Cena takiego wariantu startuje od 325 800 zł.
- S line - obręcze kół o specjalnym wzorze S line, pakiet aerodynamiczny nadwozia: przedni zderzak, nakładki progowe i dyfuzor za 332 800 zł
Warto wspomnieć jeszcze o najważniejszym parametrze dla auta elektrycznego, jakim jest zasięg. Wersja quattro 50 z baterią o pojemności 71 kWh na jednym ładowaniu przejedzie 347 km według cyklu WLTP. Z kolei quattro 55 wyposażona w akumulator 95 kWh, co daje nawet 446 km zasięgu.