Audi e-tron Sportback jest droższe od standardowej wersji. Ceny w Polsce

Audi wprowadza na rynek drugą odmianę elektrycznego e-trona. To wersja nadwoziowa Sportback - znacznie atrakcyjniejsza wizualnie, ale też nieco droższa. Za podstawową odmianę zapłacimy sporo ponad 300 tys. zł.

Wersja Sportback wygląda atrakcyjniej od standardowej.Wersja Sportback wygląda atrakcyjniej od standardowej.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Dokładnie 318 800 zł. Tyle trzeba wyłożyć za Audi e-tron z dynamicznie wystylizowanym nadwoziem Sportback reprezentującym modny nurt SUV-ów coupe. Choć wariant ten jest nieco droższy od standardowego, z uwagi na atrakcyjny wygląd powinien cieszyć się powodzeniem wśród klientów.

Ceny minimalne (katalogowe) wersji napędu:

  • 50 quattro 312 KM, 71 kWh - 318 800 zł
  • 55 quattro 407 KM, 95 kWh - 353 100 zł

Oznacza to, że decydując się na nadwozie Sportback, niezależnie od wybranej wersji napędu dopłacimy 11 300 zł w stosunku do standardowego e-trona. Czy to dużo? Przy takich kwotach raczej nie. Bardzo możliwe, że to właśnie Sportback będzie się więc cieszył większym powodzeniem klientów.

Choć już podstawowa wersja e-tron wygląda dobrze, Audi oferuje klientom jeszcze dwa opcjonalne pakiety:

  • Advanced- nadkola i progi wykończone kontrastowym lakierem, 5-ramienne obręcze ze stopów lekkich o średnicy 20 cali, srebrne osłony podwozia. Cena takiego wariantu startuje od 325 800 zł.
  • S line - obręcze kół o specjalnym wzorze S line, pakiet aerodynamiczny nadwozia: przedni zderzak, nakładki progowe i dyfuzor za 332 800 zł

Warto wspomnieć jeszcze o najważniejszym parametrze dla auta elektrycznego, jakim jest zasięg. Wersja quattro 50 z baterią o pojemności 71 kWh na jednym ładowaniu przejedzie 347 km według cyklu WLTP. Z kolei quattro 55 wyposażona w akumulator 95 kWh, co daje nawet 446 km zasięgu.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/14] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne