WAŻNE
TERAZ

Kaczyński umywa ręce w sprawie Mejzy, zdecyduje klub PiS. Znamy kulisy

Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron z bliska - przewaga dzięki… przestrzeni

Po Škodzie Enyaq i Volkswagenie ID.4 przyszedł czas na kolejne wcielenie elektrycznej konstrukcji. Q4 e-tron dzięki akumulatorowi umieszczonemu w podłodze może konkurować przestrzenią z Q7, choć jest zaledwie kompaktowym SUV-em.

Mateusz Lubczański

Audi Q4 e-tron może zachwycić nie tylko przestrzenią w kabinie, ale i niezłym zasięgiem. Bazowe egzemplarze z napędem na tylną (!) oś mogą przejechać ok. 350 km. Mocniejsze (a co za tym idzie droższe) samochody mają większy akumulator, a w topowej wersji drugi silnik elektryczny. W takim wypadku zasięg to ok. 500 km.

Audi radzi sobie dobrze w długich trasach nie tylko z racji potężnego akumulatora, ale też niskiego zużycia energii. Pierwsze jazdy po drogach podmiejskich wskazały, że zużycie może spaść nawet poniżej 15 kWh na 100 km, co plasuje audi wśród takich modeli jak np. elektryczny fiat 500!

Czego można się jeszcze spodziewać po elektrycznym SUV-ie Audi? O tym w powyższym filmie z pierwszych jazd tych samochodem!

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy