TestyAudiPierwsza jazda: Audi Q4 e-tron z bliska - przewaga dzięki… przestrzeni

Pierwsza jazda: Audi Q4 e‑tron z bliska - przewaga dzięki… przestrzeni

Po Škodzie Enyaq i Volkswagenie ID.4 przyszedł czas na kolejne wcielenie elektrycznej konstrukcji. Q4 e-tron dzięki akumulatorowi umieszczonemu w podłodze może konkurować przestrzenią z Q7, choć jest zaledwie kompaktowym SUV-em.

Mateusz Lubczański

27.08.2021 | aktual.: 23.11.2022 13:30

Audi Q4 e-tron może zachwycić nie tylko przestrzenią w kabinie, ale i niezłym zasięgiem. Bazowe egzemplarze z napędem na tylną (!) oś mogą przejechać ok. 350 km. Mocniejsze (a co za tym idzie droższe) samochody mają większy akumulator, a w topowej wersji drugi silnik elektryczny. W takim wypadku zasięg to ok. 500 km.

Audi radzi sobie dobrze w długich trasach nie tylko z racji potężnego akumulatora, ale też niskiego zużycia energii. Pierwsze jazdy po drogach podmiejskich wskazały, że zużycie może spaść nawet poniżej 15 kWh na 100 km, co plasuje audi wśród takich modeli jak np. elektryczny fiat 500!

Czego można się jeszcze spodziewać po elektrycznym SUV-ie Audi? O tym w powyższym filmie z pierwszych jazd tych samochodem!

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)