Cisza i wiatr we włosach. Porsche 911 Everrati ma 500 KM z prądu

Elektryczne restomody zyskują na znaczeniu. Na rynku nie brakuje emocjonujących klasków łączących prąd i wysokie osiągi. Świetnym przykładem jest najnowszy projekt firmy Everrati.

Porsche 911 Cabriolet EverratiPorsche 911 Cabriolet Everrati
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

To Porsche 964 Cabrio, które – zamiast soczyście brzmiącego boksera – skrywa elektryczny napęd generujący 507 KM mocy i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To parametry pozwalające osiągać pierwszą setkę w czasie nieco powyżej czterech sekund.

Nie tylko przyspieszenie wygląda nieźle. Całkiem przyzwoity wydaje się też zasięg wynoszący do 322 km na jednym ładowaniu. To zasługa akumulatora o pojemności 62 kWh.

Tym, co zwraca szczególną uwagę w projekcie Everrati, jest seryjny wygląd pojazdu, nieróżniący się zbytnio od spalinowego odpowiednika. Także we wnętrzu, choć wprawne oko dostrzeże zapewne dodatkowe wskaźniki pozwalające kontrolować stan napędu elektrycznego.

Porsche 964 Everrati
Porsche 964 Everrati © Materiały prasowe

Co warte odnotowania, oferta Everrati jest odwracalną konwersją. Oznacza to, że każdy elektryczny egzemplarz można z powrotem przywrócić do spalinowego oryginału. To dobra opcja dla osób niezdecydowanych oraz tych, którym z jakichś powodów elektryczny napęd nie przypadłby do gustu.

Firma oferuje konwersje nie tylko dla kabrioletu, ale i 964 w wydaniu coupe. Cena takiej zabawy nie jest jednak niska – oscyluje w granicach 250 tys. funtów.

  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 911 Cabriolet Everrati
[1/7] Porsche 964 Everrati Źródło zdjęć: Materiały prasowe |

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie