Cisza i wiatr we włosach. Porsche 911 Everrati ma 500 KM z prądu

Elektryczne restomody zyskują na znaczeniu. Na rynku nie brakuje emocjonujących klasków łączących prąd i wysokie osiągi. Świetnym przykładem jest najnowszy projekt firmy Everrati.

Porsche 911 Cabriolet EverratiPorsche 911 Cabriolet Everrati
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

To Porsche 964 Cabrio, które – zamiast soczyście brzmiącego boksera – skrywa elektryczny napęd generujący 507 KM mocy i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To parametry pozwalające osiągać pierwszą setkę w czasie nieco powyżej czterech sekund.

Nie tylko przyspieszenie wygląda nieźle. Całkiem przyzwoity wydaje się też zasięg wynoszący do 322 km na jednym ładowaniu. To zasługa akumulatora o pojemności 62 kWh.

Tym, co zwraca szczególną uwagę w projekcie Everrati, jest seryjny wygląd pojazdu, nieróżniący się zbytnio od spalinowego odpowiednika. Także we wnętrzu, choć wprawne oko dostrzeże zapewne dodatkowe wskaźniki pozwalające kontrolować stan napędu elektrycznego.

Porsche 964 Everrati
Porsche 964 Everrati © Materiały prasowe

Co warte odnotowania, oferta Everrati jest odwracalną konwersją. Oznacza to, że każdy elektryczny egzemplarz można z powrotem przywrócić do spalinowego oryginału. To dobra opcja dla osób niezdecydowanych oraz tych, którym z jakichś powodów elektryczny napęd nie przypadłby do gustu.

Firma oferuje konwersje nie tylko dla kabrioletu, ale i 964 w wydaniu coupe. Cena takiej zabawy nie jest jednak niska – oscyluje w granicach 250 tys. funtów.

  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 911 Cabriolet Everrati
[1/7] Porsche 964 Everrati Źródło zdjęć: Materiały prasowe |
Wybrane dla Ciebie
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie