Cisza i wiatr we włosach. Porsche 911 Everrati ma 500 KM z prądu

Elektryczne restomody zyskują na znaczeniu. Na rynku nie brakuje emocjonujących klasków łączących prąd i wysokie osiągi. Świetnym przykładem jest najnowszy projekt firmy Everrati.

Porsche 911 Cabriolet EverratiPorsche 911 Cabriolet Everrati
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński
1

To Porsche 964 Cabrio, które – zamiast soczyście brzmiącego boksera – skrywa elektryczny napęd generujący 507 KM mocy i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To parametry pozwalające osiągać pierwszą setkę w czasie nieco powyżej czterech sekund.

Nie tylko przyspieszenie wygląda nieźle. Całkiem przyzwoity wydaje się też zasięg wynoszący do 322 km na jednym ładowaniu. To zasługa akumulatora o pojemności 62 kWh.

Tym, co zwraca szczególną uwagę w projekcie Everrati, jest seryjny wygląd pojazdu, nieróżniący się zbytnio od spalinowego odpowiednika. Także we wnętrzu, choć wprawne oko dostrzeże zapewne dodatkowe wskaźniki pozwalające kontrolować stan napędu elektrycznego.

Porsche 964 Everrati
Porsche 964 Everrati © Materiały prasowe

Co warte odnotowania, oferta Everrati jest odwracalną konwersją. Oznacza to, że każdy elektryczny egzemplarz można z powrotem przywrócić do spalinowego oryginału. To dobra opcja dla osób niezdecydowanych oraz tych, którym z jakichś powodów elektryczny napęd nie przypadłby do gustu.

Firma oferuje konwersje nie tylko dla kabrioletu, ale i 964 w wydaniu coupe. Cena takiej zabawy nie jest jednak niska – oscyluje w granicach 250 tys. funtów.

  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 964 Everrati
  • Porsche 911 Cabriolet Everrati
[1/7] Porsche 964 Everrati Źródło zdjęć: Materiały prasowe |

Wybrane dla Ciebie

Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu