Wyprzedał się w 10 godzin. Nikt nie podejrzewał, że pójdzie tak szybko

Nie ma drzwi, jest tylko nieco większy od motocykla i pojedzie maksymalnie 45 km/h. Mimo to stał się hitem sprzedaży. Elektryczny Citroën My Ami Buggy zaplanowany do produkcji w liczbie 800 sztuk natychmiast znalazł klientów.

Citroën My Ami BuggyCitroën My Ami Buggy
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Citroen
Aleksander Ruciński

Wyjątkowe pojazdy cieszą się zainteresowaniem klientów. Citroën My Ami Buggy jest tego najlepszym przykładem. "Terenowa" wersja miejskiego mikrosamochodu właśnie zadebiutowała we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Portugalii i Wielkiej Brytanii. Klienci potrzebowali tylko 10 godzin, by zapełnić listę zgłoszeń.

Większość spośród 800 sztuk zaplanowanych do produkcji trafi do rodzimej Francji. Całkiem sporo pojedzie też do Hiszpanii. Tamtejszy klient rekordzista złożył zamówienie zaledwie 1 minutę i 10 sekund po otwarciu listy.

Niektórzy mogą dziwić się tak dużemu zainteresowaniu. Trzeba jednak przyznać, że My Ami Buggy nie ma konkurencji. Od standardowej odmiany różni się brakiem drzwi, stalowymi felgami i dodatkowymi osłonami nadwozia. Jak na takiego malucha wygląda całkiem bojowo.

Niewielkie nadwozie skrywa elektryczny napęd o mocy 8 KM pozwalający rozpędzać się do 45 km/h. Wystarczająco, by poruszać się ulicami zatłoczonych miast. Wszystko to w połączeniu z dość atrakcyjną ceną startującą od 7790 euro.

Nic dziwnego, że popyt przerósł podaż. Chętni na ten model będą mieli jeszcze jedną szansę na zakup. Latem Citroën uruchomi bowiem zapisy na kolejne 200 sztuk. Niestety, wyłącznie w Turcji i Maroko.

Wybrane dla Ciebie
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie