Wyprzedał się w 10 godzin. Nikt nie podejrzewał, że pójdzie tak szybko

Nie ma drzwi, jest tylko nieco większy od motocykla i pojedzie maksymalnie 45 km/h. Mimo to stał się hitem sprzedaży. Elektryczny Citroën My Ami Buggy zaplanowany do produkcji w liczbie 800 sztuk natychmiast znalazł klientów.

Citroën My Ami BuggyCitroën My Ami Buggy
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Citroen
Aleksander Ruciński

Wyjątkowe pojazdy cieszą się zainteresowaniem klientów. Citroën My Ami Buggy jest tego najlepszym przykładem. "Terenowa" wersja miejskiego mikrosamochodu właśnie zadebiutowała we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Portugalii i Wielkiej Brytanii. Klienci potrzebowali tylko 10 godzin, by zapełnić listę zgłoszeń.

Większość spośród 800 sztuk zaplanowanych do produkcji trafi do rodzimej Francji. Całkiem sporo pojedzie też do Hiszpanii. Tamtejszy klient rekordzista złożył zamówienie zaledwie 1 minutę i 10 sekund po otwarciu listy.

Niektórzy mogą dziwić się tak dużemu zainteresowaniu. Trzeba jednak przyznać, że My Ami Buggy nie ma konkurencji. Od standardowej odmiany różni się brakiem drzwi, stalowymi felgami i dodatkowymi osłonami nadwozia. Jak na takiego malucha wygląda całkiem bojowo.

Niewielkie nadwozie skrywa elektryczny napęd o mocy 8 KM pozwalający rozpędzać się do 45 km/h. Wystarczająco, by poruszać się ulicami zatłoczonych miast. Wszystko to w połączeniu z dość atrakcyjną ceną startującą od 7790 euro.

Nic dziwnego, że popyt przerósł podaż. Chętni na ten model będą mieli jeszcze jedną szansę na zakup. Latem Citroën uruchomi bowiem zapisy na kolejne 200 sztuk. Niestety, wyłącznie w Turcji i Maroko.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie