Elektryczna Toyota wjeżdża do Polski. Znamy zasięg i ceny

Pierwszy elektryczny pickup Toyoty jest już dostępny dla polskich klientów. Chętni mogą składać zamówienia. Do wyboru jest jedna opcja napędu i dwie wersje wyposażenia.

Toyota Hilux EVToyota Hilux EV
Źródło zdjęć: © WP Autokult | @arnaupuigphoto
Aleksander Ruciński

Toyota Hilux BEV - podstawowe dane techniczne

Elektryczna Toyota Hilux mierzy 5320 mm długości, 1855 mm szerokości, 1845 mm wysokości a rozstaw osi to 3085 mm. Auto ma 207 mm maksymalnego prześwitu, może brodzić w wodzie o głębokości 70 cm, a kąty terenowe wynoszą odpowiednio: 29 stopni (natarcia) i 24 stopnie (zejścia).

Do napędu wykorzystano dwa silniki elektryczne - po jednym na każdą oś - generujące 112 KM i 175 KM. Łączna moc układu się jednak nie sumuje i wynosi 196 KM. Jeśli jednak chodzi o maksymalny moment obrotowy, Toyota podaje go osobno - 200 Nm na przodzie i 269 Nm z tyłu.

Toyota Land Cruiser 250 – wziął wszystko, co najlepsze

Auto jest wyposażone w akumulator o pojemności 59,2 kWh, co przekłada się na średnio 257 km zasięgu lub 380 km w cyklu miejskim zgodnie z danymi WLTP. Maksymalna obsługiwana moc ładowania prądem AC to 11 kW, a prądem DC 150 kW. Jest to jedyna opcja napędu, za to można wybierać spośród dwóch wersji wyposażenia.

Wnętrze Toyoty Hilux EV
Wnętrze Toyoty Hilux EV © WP Autokult

Toyota Hilux BEV - ceny i wyposażenie

Live - od 229 900 zł netto - standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, światła BI-LED, tempomat adaptacyjny, cyfrowe zegary 12,3 cala, podgrzewane fotele i kanapa, pompa ciepła, multimedia Toyota Smart Connect,

Executive - od 243 900 zł netto - Live + dodatkowo m.in. skórzana tapicerka, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, system kamer 360 stopni, przyciemniane szyby tylne, bezprzewodowa ładowarka do smartfona

Co warte odnotowania, nowy Hilux doczeka się także wersji spalinowej. Ta trafi na rynek nieco później, gdyż dopiero w drugim kwartale 2026 roku.

Wybrane dla Ciebie
Smart wróci w formie, jaką wszyscy znamy. Trwają testy nowego modelu
Smart wróci w formie, jaką wszyscy znamy. Trwają testy nowego modelu
Pierwsza jazda: Toyota Aygo X – sztuka miniaturyzacji
Pierwsza jazda: Toyota Aygo X – sztuka miniaturyzacji
Będzie nowy Ford F-150 Lightning, ale w innej formie, niż do tej pory
Będzie nowy Ford F-150 Lightning, ale w innej formie, niż do tej pory
Więcej hybryd, mniej elektryków. Ford ogłasza plan na 2030
Więcej hybryd, mniej elektryków. Ford ogłasza plan na 2030
Volkswagen ID. Polo coraz bliżej. Niemcy zdradzili szczegóły taniego elektryka
Volkswagen ID. Polo coraz bliżej. Niemcy zdradzili szczegóły taniego elektryka
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
Test Leapmotor T03. Znalazłem haczyk w sensacyjnym chińskim aucie za 99 zł miesięcznie
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Test: Škoda Superb 1.5 TSI Plug-In Hybrid. Sprawdziłem, ile przejedzie na samym prądzie
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟