Elektryczne Renault Master przejedzie do 460 km na prądzie. Wiemy, ile kosztuje

Master E-Tech oficjalnie dołączył do polskiej gamy Renault. Kusi świetnymi możliwościami przewozowymi i sporym zasięgiem. A jak wygląda kwestia ceny?

Nowe Renault MasterNowe Renault Master
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Renault
Aleksander Ruciński

Całkowicie nowy Master zadebiutował pod koniec 2023 roku. W kolejnych miesiącach do polskich salonów trafiła spalinowa wersja z dieslem wyceniana na minimum 133 400 zł netto. Teraz dołącza do niej pełnoprawny elektryk.

Klienci chcący jeździć na prądzie są skazani na 140-konny napęd zasilany akumulatorem o pojemności 87 kWh. Renault obiecuje bardzo przyzwoity zasięg na poziomie 460 km i niezłą moc ładowania, do 130 kW.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Renault Master laweta - WOW! Zobacz, ile HAJSU na tym oszczędzisz

Niestety ceny nie są tak atrakcyjne jak w przypadku diesla. Za podstawową odmianę L2H2 o długości 5681 mm trzeba zapłacić 237 000 zł netto. Dłuższa wersja L3 (6311 mm) kosztuje natomiast tylko o 1200 zł więcej

Nowe Renault Master
Nowe Renault Master © Materiały prasowe | Renault

Jeśli chodzi o wyposażenie, wybór (tak jak w przypadku napędu) ogranicza się do jednego wariantu. W standardzie dostaniemy m.in. tempomat, tylne czujniki parkowania, system utrzymania pasa ruchu, manualną klimatyzację, przesuwne drzwi po prawej stronie czy oświetlenie przestrzeni ładunkowej.

Chętni na więcej mogą skorzystać z długiej listy opcji i pakietów, jeszcze mocniej windujących cenę francuskiego dostawczaka.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie