Honda Jazz e:HEV została odświeżona i zyskała nową wersję. Klienci się ucieszą

Jazz e:HEV to jedno z najpraktyczniejszych aut hybrydowych dostępnych na rynku. Honda postanowiła nieco podkręcić zainteresowanie klientów, przeprowadzając delikatny lifting. Auto będzie mocniejsze i zyska ciekawe dodatki.

Honda Jazz e:HEVHonda Jazz e:HEV
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Honda
Aleksander Ruciński

Po zmianach, jakie dotknęły model FIT na japońskim rynku, przyszedł czas na europejskie wydanie. Model, który u nas oferowany jest pod nazwą Jazz e:HEV, od teraz będzie prezentował się bardziej drapieżnie.

Wszystko za sprawą wersji Advance Sport, która dołącza do oferty. Poznacie ją przede wszystkim po agresywnych wlotach w zderzaku, atrapie chłodnicy z fakturą plastra miodu, dokładkach progów czy 16-calowych felgach o specjalnym wzorze.

Równolegle oferowany będzie również Crosstar z dodatkowymi osłonami nadwozia, a także klasyczne odmiany Elegance i Advance. Wszystkie będą różnić się od dotychczasowych zmienioną grafiką świateł, nowymi felgami i przeprojektowaną parą zderzak-atrapa chłodnicy.

Honda Jazz e:HEV
Honda Jazz e:HEV © Materiały prasowe | Honda

Mniej dzieje się w kabinie, w której znajdziemy nowe opcje wykończenia, a w odmianie Advance Sport także trójramienną kierownicę. Wyposażenie i multimedia przeniesiono w całości z dotychczasowego wydania, choć podobno zaktualizowano działanie asystentów kierowcy.

Najważniejsze znajdziemy jednak pod maską. To hybrydowy zestaw oparty na benzynowym silniku 1.5, który sam w sobie generuje 108 KM mocy i 131 Nm maksymalnego momentu. Tradycyjnie dla nowych hybryd Hondy, działa jako generator do zasilania jednostki elektrycznej. Ta została właśnie wzmocniona, więc Jazz może pochwalić się maksymalną mocą 123 KM i momentem obrotowym na poziomie 253 Nm.

Honda twierdzi, że popracowała również nad nastawami podwozia i układu kierowniczego, a także zmodyfikowała reakcję na gaz. Wszystko to ma uczynić jazdę Jazzem jeszcze przyjemniejszą.

Odświeżone wydanie powinno trafić do salonów w najbliższych miesiącach. Na razie nie wiadomo, jak lifting wpłynie na ceny. Obecnie za najtańszego Jazza trzeba zapłacić 100 800 zł.

  • Honda Jazz e:HEV
  • Honda Jazz e:HEV
  • Honda Jazz e:HEV
  • Honda Jazz e:HEV
  • Honda Jazz e:HEV
  • Honda Jazz e:HEV
  • Honda Jazz e:HEV
  • Honda Jazz e:HEV
  • Honda Jazz e:HEV
[1/9] Honda Jazz e:HEV Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Honda
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Hiszpanie przeznaczą 1,3 mld euro na dopłaty do elektryków. Zaskakująco śmiałe cele
Hiszpanie przeznaczą 1,3 mld euro na dopłaty do elektryków. Zaskakująco śmiałe cele
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟