Iga Świątek z nowym porsche. To pierwsza kampania tenisistki
Polska tenisistka dołączyła do grona Przyjaciół Porsche już w połowie 2023 roku, a teraz została twarzą nowego Macana. Kampanii reklamowej przewodzi hasło "Bądź zmianą, pozostań sobą", co ma odnosić się zarówno do Polki, jak i elektrycznego modelu.
19.03.2024 | aktual.: 19.03.2024 12:31
22-letnia tenisistka została ambasadorką Porsche pod koniec czerwca 2023 r., jednak nie był to jej pierwszy kontakt z marką. Wcześniej biorąc udział w turnieju sponsorowanym przez Porsche, wygrała dwa auta marki z Zuffenhausen. Jednego z dwóch zdobytych taycanów postanowiła sprezentować tacie.
Teraz przyszedł czas na inny, ale również elektryczny model. Iga Świątek wzięła udział w swojej pierwszej kampanii reklamowej Porsche, promując nowego, elektrycznego Macana, który zastępuje spalinową odmianę. Dotychczas najmniejszy SUV marki był bestsellerem i Niemcy liczą na to, że tak pozostanie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Definiuje to zresztą hasło, pod którym reklamowany jest samochód. "Bądź zmianą, pozostań sobą" ma według Porsche podkreślać, że mimo nowej koncepcji napędu, Macan zachował swoje walory, za które był ceniony przez klientów, ze sportowym charakterem na czele. Hasło odnosi się zresztą także do tenisistki, która mimo godnych podziwu osiągnięć na skalę światową pozostaje sobą.
"Zmiany bywają trudne, ale są dla mnie synonimem nowej energii, siły i radości, która im towarzyszy. Zwykle wychodzą na dobre, więc cieszę się, że za sprawą udziału w kampanii mam okazję być częścią zmian w marce Porsche, jaką jest wprowadzenie elektrycznie napędzanego Macana", powiedziała Iga Świątek przy okazji nagrań do najnowszej kampanii.