Kia PV5 już w Polsce. Znamy ceny

Kia opublikowała cennik swojego pierwszego elektrycznego auta użytkowego – PV5. Do wyboru mamy dwie pojemności ogniw, niezależnie od wersji nadwoziowej.

KIA PV5KIA PV5
Źródło zdjęć: © WP Autokult | Materiały prasowe KIA
Mateusz Lubczański

141 400 zł netto – tyle przyjdzie nam zapłacić za dostawczą wersję PV5. Odmiana osobowa, przygotowana razem z kierowcami Ubera, kosztuje 168 200 zł. W aucie znajdziemy dwa ekrany (o przekątnej 7,5 oraz 12,8 cala), bezprzewodowy Android Auto i Apple Car Play, aktywny tempomat i wszystkie systemy asystujące znane z pojazdów osobowych marki.

Wersja dostawcza oferowana będzie w trzech wariantach – o standardowej długości, przedłużonej (L2) i z wysokim dachem (H2). Ta ostatnia będzie też dostępna z przejściem z kabiny do części ładunkowej. Maksymalna przestrzeń to 5,2 m3, czyli auto pomieści dwie europalety. Pomimo platformy w formie deskorolki, PV5 ma najniższy w segmencie próg załadunku – wynosi on 419 mm.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Plebiscyt Samochód Roku Wirtualnej Polski 2025

Wersja osobowa ma dwa lub trzy rzędy siedzeń, ponadto oferowane będą warianty specjalistyczne, np. do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.

Wersja

Osobowa (2-3-0)

Dostawcza (L2)

Długość

4695 mm

4695 mm

Szerokość

1895 mm

1895 mm

Wysokość

1923 mm z anteną

1899 mm bez anteny

1923 mm z anteną

1899 mm bez anteny

Rozstaw osi

2995 mm

2995 mm

Akumulator

71,2 kWh / 51,5 kWh

71,2 kWh / 51,5 kWh

Maks. moc / maks. moment obrotowy

163 KM / 250 Nm lub 122KM / 250Nm

163 KM / 250 Nm lub 122 KM / 250Nm

Szybkie ładowanie

(10-80%)

< 30 min

< 30 min

Zasięg

do 400 km

do 400 km

Po ogromnym sukcesie na rynku samochodów osobowych w ogóle, a w ostatnich latach również w sprzedaży aut elektrycznych, równie ważną rolę Kia zamierza odegrać w segmencie samochodów użytkowych. PV5 to jedynie pierwszy krok do sukcesu na nowym dla nas rynku. Biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie marki Kia w świecie samochodów osobowych oraz jakość naszych produktów i usług, o ów sukces jestem spokojny

Leszek Sukiennik, dyrektor zarządzający Kia Polska
  • KIA PV5
  • KIA PV5
  • KIA PV5
  • KIA PV5
  • KIA PV5
[1/5] KIA PV5 Źródło zdjęć: WP Autokult | Materiały prasowe KIA
Wybrane dla Ciebie
Będzie nowa klasa aut M1E. Ma rozwiązać problem drogich elektryków
Będzie nowa klasa aut M1E. Ma rozwiązać problem drogich elektryków
Nowa marka w Polsce. Nie z Chin i kusi rekordową gwarancją
Nowa marka w Polsce. Nie z Chin i kusi rekordową gwarancją
Luksusowy van Mercedesa coraz bliżej. Znamy datę premiery
Luksusowy van Mercedesa coraz bliżej. Znamy datę premiery
Pierwsza jazda: Alpine A390 - warto się zainteresować
Pierwsza jazda: Alpine A390 - warto się zainteresować
Nowy Jeep Compass w końcu z pełnym cennikiem. Hybryda plug-in dołącza do gamy
Nowy Jeep Compass w końcu z pełnym cennikiem. Hybryda plug-in dołącza do gamy
Nowy Nissan Micra wjeżdża do Polski. Na razie tylko w droższych wersjach
Nowy Nissan Micra wjeżdża do Polski. Na razie tylko w droższych wersjach
UE zmienia zdanie. Nie będzie zakazu spalinówek od 2035 r.
UE zmienia zdanie. Nie będzie zakazu spalinówek od 2035 r.
Smart wróci w formie, jaką wszyscy znamy. Trwają testy nowego modelu
Smart wróci w formie, jaką wszyscy znamy. Trwają testy nowego modelu
Pierwsza jazda: Toyota Aygo X – sztuka miniaturyzacji
Pierwsza jazda: Toyota Aygo X – sztuka miniaturyzacji
Elektryczna Toyota wjeżdża do Polski. Znamy zasięg i ceny
Elektryczna Toyota wjeżdża do Polski. Znamy zasięg i ceny
Będzie nowy Ford F-150 Lightning, ale w innej formie, niż do tej pory
Będzie nowy Ford F-150 Lightning, ale w innej formie, niż do tej pory
Więcej hybryd, mniej elektryków. Ford ogłasza plan na 2030
Więcej hybryd, mniej elektryków. Ford ogłasza plan na 2030
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟