Nissan Qashqai e-Power wyceniony w Polsce. Oszczędzanie sporo kosztuje

Do gamy Nissana dołączył właśnie Qashqai z zelektryfikowanym napędem e-Power o łącznej mocy 190 KM. To napęd, który łączy świetne osiągi z niskim spalaniem. Niestety, nie jest tani.

Nissan Qashqai e-PowerNissan Qashqai e-Power
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Nissan
Aleksander Ruciński

173 700 zł - to minimalna kwota, jaką trzeba zapłacić za japońskiego crossovera z hybrydą e-Power. To nietypowy napęd, w którym benzynowy silnik spalinowy 1.5 158 KM pełni jedynie rolę generatora do napędzania prądnicy. Ta z kolei stale ładuje akumulator zasilający następnie silnik elektryczny.

Nissan twierdzi, że to bardziej wydajne połączenie niż typowa hybryda, co owocuje średnim spalaniem na poziomie 5,3 litra na 100 km i przyspieszeniem 0-100 km/h w 7,8 sekundy. Trzeba przyznać, że to całkiem przyzwoite parametry.

Nowy Nissan Qashqai
Nowy Nissan Qashqai © mat. prasowe / Nissan

Warto zaznaczyć, że wysoka cena Qashqaia e-Power nie wynika wyłącznie z zastosowania wyjątkowego napędu, ale również wyposażenia. Wspomnianej odmiany nie połączymy bowiem z bazowymi wersjami Visia i Acenta. Chętni na napęd e-Power muszą zdecydować się na wersje N-Connecta lub wyższe. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Nissan Qashqai e-Power - ceny i wersje wyposażenia:

  • N-Connecta - od 173 700 zł - standardowo m.in. reflektory przednie BI-LED, pakiet systemów wsparcia kierowcy, dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja, kamera cofania, 18-calowe felgi, system kamer 360 stopni, cyfrowe zegary
  • Tekna - od 190 450 zł - dodatkowo m.in. 19-calowe felgi, dach panoramiczny, wyświetlacz head-up
  • Tekna+ - od 198 259 zł - dodatkowo m.in. 20-calowe felgi, skórzana tapicerka ze skóry premium, system nagłośnienia Bose
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy