WAŻNE
TERAZ

Mejza jechał 200 km/h. Został zatrzymany

Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny

KIA EV6 szybko zdobyła zainteresowanie klientów (i tytuł Samochodu Roku 2022 w Europie), a odświeżona wersja ma znacznie bogatsze wyposażenie. Ceny startują od 205 tys. zł bez dopłat.

KIA EV6 po liftinguKIA EV6 po liftingu
Źródło zdjęć: © WP Autokult | Materiały prasowe
Mateusz Lubczański

Nowe są nie tylko przednie lampy i zderzak, ale i tylne światła, obręcze kół jak i kolory nadwozia. W kabinie odświeżono wyświetlacze, kierownicę, jak i zdecydowano się na użycie nowych materiałów.

Ale to nie koniec, bowiem w zakresie wyposażenia nowościami są między innymi czytnik linii papilarnych, cyfrowy kluczyk, bezprzewodowe Android Auto i Apple CarPlay oraz elektryczna regulacja kolumny kierownicy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Pierwszy kontakt z BMW M2 CS: najmniejsze M za pół miliona złotych!

Zmiany w EV6 to nie tylko kosmetyka. Nowe akumulatory mogą magazynować więcej energii – 63 oraz 84 kWh. Zwiększona została też moc ładowania, z 239 do 258 kW. Ładowanie akumulatora od 10 do 80 proc. trwa 18 minut, po 15 minutach można powiększyć zasięg aż o 343 km.

W porównaniu z dotychczasowym modelem poszczególne wersje wyposażenia nowego EV6, zyskały m.in.:

  • wersja Air (dawniej EV6) – pompę ciepła, podgrzewaną kierownicę i podgrzewane przednie fotele oraz monitorowanie martwego pola widzenia w lusterkach
  • Earth (dawniej Plus) – pompę ciepła, adaptacyjne reflektory LED, automatyczne klamki zewnętrzne
  • GT-Line – pompę ciepła, systemy – autonomicznego hamowania z funkcją hamowania na skrzyżowaniach oraz aktywnego wspomagania ruchu kierownicą w celu uniknięcia kolizji; jazdy po autostradzie rozbudowany o funkcję automatycznej zmiany pasa ruchu, unikania kolizji przy niskich prędkościach w przypadku zajechania drogi oraz unikania kolizji z samochodem jadącym sąsiednim pasem niebezpiecznie zbliżającym się do naszego samochodu; monitorujący przestrzeń wokół pojazdu i mogący aktywować hamulce w celu uniknięcia kolizji z pieszym lub przeszkodą podczas manewrowania; zdalnego parkowania obsługujący funkcję parkowania prostopadłego, równoległego i skośnego oraz wjazdu i wyjazdu z miejsca parkingowego; kamery 360 stopni i boczne czujniki parkowania oraz monitorowanie martwego pola z wyświetlaniem obrazu na zegarach przed kierowcą, elektrycznie regulowaną kolumnę kierownicy, cyfrowy kluczyk oraz czytnik linii papilarnych.

Cennik promocyjny nowego EV6 uwzględnia korzyść dla klienta, która maksymalnie wynosi aż 34 388 zł. Obejmuje ona nie tylko rabat finansowy, ale również przenośną ładowarkę Green Cell Habu SE w cenie samochodu.

Ceny promocyjne, uwzględniające dopłatę w ramach programu rządowego "NaszEauto", zaczynają się już od 175 501 zł w wypadku jednoosobowych działalności gospodarczych i osób fizycznych z karta dużej rodziny. Te dwie grupy nabywców korzystają z dopłaty w wysokości 30 tys. zł. Dla osób fizycznych dopłata wynosi 18 750 zł, co oznacza, że nowym EV6 można wyjechać z salonu za 186 751 zł.

Pierwsze samochody po liftingu już lądują u klientów.

  • KIA EV6 po liftingu
  • KIA EV6 po liftingu
  • KIA EV6 po liftingu
  • KIA EV6 po liftingu
[1/4] KIA EV6 po liftingu Źródło zdjęć: WP Autokult | Materiały prasowe
Wybrane dla Ciebie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc