Nowe Mitsubishi Outlander wycenione w Polsce. Tanio już było

Flagowy SUV Mitsubishi to mocna hybryda plug-in z bogatym wyposażeniem. Mimo to cenę trudno uznać za niską nawet jak na taki samochód.

Mitsubishi Outlander IV PHEVMitsubishi Outlander IV PHEV
Źródło zdjęć: © Autokult | Filip Buliński
Aleksander Ruciński

Mitsubishi Outlander IV PHEV - podstawowe dane techniczne

Nowy Outlander to typowy przedstawiciel segmentu średnich SUV-ów. Mierzy 4719 mm długości, 1862 mm szerokości, 1750 mm wysokości, a rozstaw osi to 2704 mm. Auto w zależności od wersji wyposażenia waży od 2070 do 2120 kg i jest dostępne tylko w jednej wersji napędu.

To hybryda plug-in łącząca 2,4-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy z dwoma silnikami elektrycznymi. Łączna moc systemowa to 306 KM, co przekłada się na sprint do setki poniżej 8 s i 170 km/h prędkości maksymalnej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Across vs Outlander - 5 zadań dla dużych hybryd plug-in

Jak przystało na hybrydę plug-in, istnieje możliwość jazdy na samym prądzie. Akumulator o pojemności 22,7 kWh pozwoli pokonać nawet 86 km. A ile trzeba za to wszystko zapłacić? Szczegóły wraz z detalami dotyczącymi wyposażenia znajdziecie poniżej.

Mitsubishi Outlander IV PHEV
Mitsubishi Outlander IV PHEV © Autokult | Filip Buliński

Mitsubishi Outlander IV PHEV - ceny i wyposażenie

Outlander - od 259 990 zł - standardowo m.in. 12,3-calowe multimedia, system audio Yamaha Sound, system bezkluczykowy, podgrzewana kierownica, indukcyjna ładowarka do smartfona, zestaw kamer 360 stopni;

Intense - od 275 990 zł - dodatkowo m.in. 20-calowe felgi, wyświetlacz head-up, podgrzewana przednia szyba, elektrycznie sterowana klapa bagażnika;

Instyle - od 289 990 zł - dodatkowo m.in. cyfrowe lusterko wsteczne, elektrycznie sterowane okno dachowe, skórzana tapicerka, trójstrefowa klimatyzacja, wentylowane fotele z pamięcią ustawień, podgrzewana kanapa;

Instyle Plus - od 299 990 zł - dodatkowo m.in. czarna podsufitka, tapicerka z brązowej skóry premium, fotele z funkcją masażu.

Wybrane dla Ciebie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc