Nowe Mitsubishi Outlander wycenione w Polsce. Tanio już było

Flagowy SUV Mitsubishi to mocna hybryda plug-in z bogatym wyposażeniem. Mimo to cenę trudno uznać za niską nawet jak na taki samochód.

Mitsubishi Outlander IV PHEVMitsubishi Outlander IV PHEV
Źródło zdjęć: © Autokult | Filip Buliński
Aleksander Ruciński

Mitsubishi Outlander IV PHEV - podstawowe dane techniczne

Nowy Outlander to typowy przedstawiciel segmentu średnich SUV-ów. Mierzy 4719 mm długości, 1862 mm szerokości, 1750 mm wysokości, a rozstaw osi to 2704 mm. Auto w zależności od wersji wyposażenia waży od 2070 do 2120 kg i jest dostępne tylko w jednej wersji napędu.

To hybryda plug-in łącząca 2,4-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy z dwoma silnikami elektrycznymi. Łączna moc systemowa to 306 KM, co przekłada się na sprint do setki poniżej 8 s i 170 km/h prędkości maksymalnej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Across vs Outlander - 5 zadań dla dużych hybryd plug-in

Jak przystało na hybrydę plug-in, istnieje możliwość jazdy na samym prądzie. Akumulator o pojemności 22,7 kWh pozwoli pokonać nawet 86 km. A ile trzeba za to wszystko zapłacić? Szczegóły wraz z detalami dotyczącymi wyposażenia znajdziecie poniżej.

Mitsubishi Outlander IV PHEV
Mitsubishi Outlander IV PHEV © Autokult | Filip Buliński

Mitsubishi Outlander IV PHEV - ceny i wyposażenie

Outlander - od 259 990 zł - standardowo m.in. 12,3-calowe multimedia, system audio Yamaha Sound, system bezkluczykowy, podgrzewana kierownica, indukcyjna ładowarka do smartfona, zestaw kamer 360 stopni;

Intense - od 275 990 zł - dodatkowo m.in. 20-calowe felgi, wyświetlacz head-up, podgrzewana przednia szyba, elektrycznie sterowana klapa bagażnika;

Instyle - od 289 990 zł - dodatkowo m.in. cyfrowe lusterko wsteczne, elektrycznie sterowane okno dachowe, skórzana tapicerka, trójstrefowa klimatyzacja, wentylowane fotele z pamięcią ustawień, podgrzewana kanapa;

Instyle Plus - od 299 990 zł - dodatkowo m.in. czarna podsufitka, tapicerka z brązowej skóry premium, fotele z funkcją masażu.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀