Polestar 3 na ostatniej prostej. Znamy datę rozpoczęcia produkcji

Polestar 3 co prawda pojawi się w sprzedaży później, niż pierwotnie planowano, lecz nie powinniśmy już spodziewać się kolejnych opóźnień. Marka chwali się testami przeprowadzonymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Polestar 3 podczas ekstremalnych testów w ZEAPolestar 3 podczas ekstremalnych testów w ZEA
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Polestar
Kamil Niewiński

Polestar 3 to nowy flagowy SUV szwedzkiej marki, który według pierwotnych planów powinien lądować już w salonach. Zamiast jednak trafić na rynek w sierpniu 2023 r., w wyniku problemów konieczne było opóźnienie rozpoczęcia produkcji — najpierw na ostatni kwartał 2023 r., a potem na pierwsze miesiące 2024 r.

Doniesienia te mogły fanów szwedzkiej marki niepokoić, lecz wszystko wskazuje już na to, że kolejnych opóźnień Polestar już nie przewiduje. Marka bowiem postanowiła zaprezentować materiały z testów swojego nowego SUV-a, które miały miejsce na piaskach Dubaju i Abu Dhabi. Lokalizacja nie została wybrana bez powodu — planem było wykonanie ekstremalnych testów, a temperatury na poziomie 50 stopni Celsjusza zdecydowanie wpisują się w te ramy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Elektryk ze Szwecji już gotowy. Polestar 2 namiesza na rynku

Testy w ZEA trwały dwa tygodnie i były częścią końcowego etapu. Tym samym Szwedzi potwierdzają planowaną datę rynkowego debiutu Polestara 3, który ma mieć miejsce w pierwszym kwartale 2024 r.

Polestar 3 podczas ekstremalnych testów w ZEA
Polestar 3 podczas ekstremalnych testów w ZEA © Materiały prasowe | Polestar

Program rozwoju i testowania Polestara 3 przebiega pomyślnie i spodziewam się, że produkcja rozpocznie się w pierwszym kwartale 2024 r. Polestar 3 jest na początku swojej podróży, a klienci mogą teraz odwiedzać nasze punkty sprzedaży na całym świecie, by zobaczyć jego świetne proporcje oraz usiąść w jego ekskluzywnym i innowacyjnym wnętrzu.

Thomas Ingenlath
dyrektor generalny marki Polestar

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie