Polestar 3 na ostatniej prostej. Znamy datę rozpoczęcia produkcji

Polestar 3 co prawda pojawi się w sprzedaży później, niż pierwotnie planowano, lecz nie powinniśmy już spodziewać się kolejnych opóźnień. Marka chwali się testami przeprowadzonymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Polestar 3 podczas ekstremalnych testów w ZEAPolestar 3 podczas ekstremalnych testów w ZEA
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Polestar
Kamil Niewiński

Polestar 3 to nowy flagowy SUV szwedzkiej marki, który według pierwotnych planów powinien lądować już w salonach. Zamiast jednak trafić na rynek w sierpniu 2023 r., w wyniku problemów konieczne było opóźnienie rozpoczęcia produkcji — najpierw na ostatni kwartał 2023 r., a potem na pierwsze miesiące 2024 r.

Doniesienia te mogły fanów szwedzkiej marki niepokoić, lecz wszystko wskazuje już na to, że kolejnych opóźnień Polestar już nie przewiduje. Marka bowiem postanowiła zaprezentować materiały z testów swojego nowego SUV-a, które miały miejsce na piaskach Dubaju i Abu Dhabi. Lokalizacja nie została wybrana bez powodu — planem było wykonanie ekstremalnych testów, a temperatury na poziomie 50 stopni Celsjusza zdecydowanie wpisują się w te ramy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Elektryk ze Szwecji już gotowy. Polestar 2 namiesza na rynku

Testy w ZEA trwały dwa tygodnie i były częścią końcowego etapu. Tym samym Szwedzi potwierdzają planowaną datę rynkowego debiutu Polestara 3, który ma mieć miejsce w pierwszym kwartale 2024 r.

Polestar 3 podczas ekstremalnych testów w ZEA
Polestar 3 podczas ekstremalnych testów w ZEA © Materiały prasowe | Polestar

Program rozwoju i testowania Polestara 3 przebiega pomyślnie i spodziewam się, że produkcja rozpocznie się w pierwszym kwartale 2024 r. Polestar 3 jest na początku swojej podróży, a klienci mogą teraz odwiedzać nasze punkty sprzedaży na całym świecie, by zobaczyć jego świetne proporcje oraz usiąść w jego ekskluzywnym i innowacyjnym wnętrzu.

Thomas Ingenlath
dyrektor generalny marki Polestar
Wybrane dla Ciebie
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie