Sprawili, że Honda e wygląda jeszcze lepiej. W hołdzie dla Verstappena

Honda e to bez wątpienia jeden z najlepiej wyglądających małych samochodów elektrycznych. Jak się jednak okazuje, może być jeszcze atrakcyjniejsza. Udowodniła to firma Innovate Composites.

Kieszonkowa rakieta? Wizualnie z pewnościąKieszonkowa rakieta? Wizualnie z pewnością
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Innovate Composites
Aleksander Ruciński

Honda e to elektryczny mieszczuch wyróżniający się ciekawą stylistyką. Niestety Honda już dawno temu zdradziła, że nie planuje sportowych wersji tego modelu. Ci, którzy chcieliby uczynić go bardziej charakternym muszą więc zgłosić się do tunerów - np. firmy Innovate Composites, która przygotowała wspaniały pakiet aerodynamiczny.

Składają się na niego poszerzone błotniki, całkowicie nowe zderzaki, dokładki progów, splitter, dyfuzor i tylny spojler. Wszystkie te elementy sprawiają, że Honda e prezentuje się jak rasowy hot hatch, a szczególnie w barwach Red Bulla, może nawet budzić wyścigowe skojarzenia.

To nie przypadek gdyż twórcy specjalnie nawiązali do kolorystyki bolidów Formuły 1, twierdząc, że ich dzieło jest hołdem dla Mistrza Świata Maxa Verstappena i całego zespołu Red Bull Racing. Całość prezentuje się po prostu świetnie.

Honda e
Honda e © mat. prasowe / Innovate Composites

Niestety za wyglądem nie idą modyfikacje mechaniczne. Oznacza to, że w najlepszym wypadku dostaniecie 154 KM z prądu, pozwalające przyspieszać 0-100 km/h w czasie około 8 sekund. Akumulator o pojemności 35.5 kWh pozwoli natomiast na pokonanie maksymalnie 220 km.

Co warte odnotowania, Innovate Composites ma w planach dystrybucję swojego pakietu co oznacza, że tak skonfigurowane auta wyjadą na drogi. Z pewnością będzie to świetna propozycja dla fanów elektryków, którzy chcieliby się wyróżnić.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Honda Prelude – takich już nie robią!
Pierwsza jazda: Honda Prelude – takich już nie robią!
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Nowy rodzaj baterii to dopiero początek. Chińczycy mają spory apetyt
Nowy rodzaj baterii to dopiero początek. Chińczycy mają spory apetyt
Nowy Mercedes GLC wyceniony w Polsce. Na razie tylko w jednej wersji napędu
Nowy Mercedes GLC wyceniony w Polsce. Na razie tylko w jednej wersji napędu
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie