Teslą w teren? Model 3 od Delta 4x4 powinien sobie poradzić

Mogłoby się zdawać, że dopóki Tesla nie uzupełni oferty o Cybertrucka, jej klienci mogą jedynie pomarzyć o jeździe w terenie. Z pomocą przychodzi jednak niemiecka firma tuningowa Delta 4x4, która zgodnie z życzeniem klienta może zwiększyć zdolności offroadowe Modelu 3.

Tesla w terenie to niecodzienny widok.Tesla w terenie to niecodzienny widok.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Weźmy elektryczne auto osobowe i przeróbmy na terenówkę - na taki pomysł wpadli specjaliści z niemieckiego warsztatu Delta 4x4. Szaleńcy? Może i tak. Mimo to projekt, chociażby z uwagi na swoją wyjątkowość zasługuje na odrobinę atencji.

Ci, którzy spodziewają się dodatkowego orurowania, wyciągarek i snorkela będą zawiedzeni, ale osobom, które czasem lubią zjechać z asfaltu na szuter lub piaszczyste dukty, auto powinno przypaść do gustu. Projekt od standardowej tesli różni się przede wszystkim delikatnie zwiększonym prześwitem i nowymi kołami.

Składają się na nie felgi o bardzo nietypowym, technicznym wzorze oraz opony Cooper z delikatną kostką pozwalającą bezpiecznie zjechać z utwardzonych nawierzchni. Na życzenie można też nabyć ogumienie z kolcami, szczególnie przydatne w północnych zakątkach globu wliczając w to oczywiście Norwegię, gdzie produkty Tesli cieszą się niesłabnącym powodzeniem.

Ile to wszystko kosztuje? Zestaw zwiększający prześwit to wydatek w wysokości 430 euro, opony 1300, a felgi 2300 euro, co razem daje 4030 euro, czyli jakieś 17 800 zł. Niemało, ale tesla też nie należy do najtańszych. Poza tym nie brakuje ludzi gotowych zapłacić sporo, by się wyróżnić, a przy tym zwiększyć praktyczność swojego elektryka.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/8] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy