Tesla Model 3 z bułgarskim wnętrzem. Jest lepsze niż oryginał, ale nie dla każdego

Vilner to uznany specjalista od modyfikacji samochodowych wnętrz. Tym razem do jego warsztatu trafiła Tesla Model 3, która charakteryzuje się bardzo minimalistyczną stylistyką kabiny i niezbyt wysokim poziomem wykończenia. Było więc co poprawiać.

Vilner przełamał szaroburą nudę panującą w kabinie Tesli.Vilner przełamał szaroburą nudę panującą w kabinie Tesli.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

O Tesli Model 3 można powiedzieć wiele dobrego, ale wnętrze należy z pewnością do najsłabszych punktów tego modelu. Jest wyjątkowo proste. Na próżno szukać tu jakichkolwiek atrakcji, a większość funkcji pojazdu kontrolowanych jest za pomocą centralnie umieszczonego, dotykowego wyświetlacza.

Kabina Tesli, a w szczególności egzemplarzy z początku produkcji miała też sporo wpadek jakościowych. Zarówno zastosowane materiały, jak i poziom ich spasowania odstaje od tego, do czego przyzwyczaili nas europejscy producenci. Bułgarscy specjaliści mieli więc spore do popisu i zdecydowanie stanęli na wysokości zadania. Choć trzeba przyznać, że kolorystyka stworzonego przez nich wnętrza nie każdemu się spodoba.

Króluje tu turkusowa zieleń, którą znajdziemy na boczkach drzwi, podsufitce oraz fotelach, choć akurat tu przełamano tę barwę białą "pepitką". Elementy plastikowe pokryto natomiast skórą - czarną na drzwiach, kokpicie i podłokietniku, a brązową na konsoli centralnej. Brąz dobrze komponuje się z seryjnym, drewnianym panelem biegnącym przez całą deskę rozdzielczą Tesli.

Całość robi bardzo dobre wrażenie. Wysoka jakość i różne faktury zastosowanych materiałów sprawiają, że kabina stała się bardziej przytulna, a nawet luksusowa. Nie jestem jednak pewien, czy taka kolorystyka pasuje akurat do nowoczesnego auta elektrycznego. Bardziej widziałbym ją w jakimś klasyku z lat 70. lub 80. Nadal jednak jest to znacznie ciekawsze wnętrze niż to, które Tesla oferuje w serii.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/16] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Volkswagen twierdzi, że PHEV może być oszczędny w każdych warunkach. Sprawdziłem to w Danii
Volkswagen twierdzi, że PHEV może być oszczędny w każdych warunkach. Sprawdziłem to w Danii
Elektryk Sony i Hondy traci, choć nawet nie zdążył wyjechać na drogi
Elektryk Sony i Hondy traci, choć nawet nie zdążył wyjechać na drogi
Hyundai Ioniq 9 wjeżdża do Polski. Znamy ceny rodzinnego SUV-a na prąd
Hyundai Ioniq 9 wjeżdża do Polski. Znamy ceny rodzinnego SUV-a na prąd
Pierwszy kontakt z Lexusem ES: przedłużony w standardzie
Pierwszy kontakt z Lexusem ES: przedłużony w standardzie
"10 lat za wcześnie". Projektant Mercedesa o błędzie, jakim jest EQS
"10 lat za wcześnie". Projektant Mercedesa o błędzie, jakim jest EQS