WAŻNE
TERAZ

Czarne chmury nad Wąsikiem i Kamińskim. Jest ruch prokuratury

Nie możesz doczekać się Tesli Roadster? Kup Model S w wersji cabrio

Ares Design wziął na warsztat teslę, którą pozbawił dachu i tylnych drzwi. Powstało niepowtarzalne dzieło, które wbrew pozorom może przypaść do gustu wielu potencjalnym klientom.

Wygląda nieźle, a jeździ podobno jeszcze lepiej.Wygląda nieźle, a jeździ podobno jeszcze lepiej.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Podobają ci się auta Tesli, ale lubisz czuć wiatr we włosach? Możesz cierpliwe czekać na zapowiadanego Roadstera, który kiedyś w końcu dołączy do oferty lub zgłosić się do firmy Ares Design. Włoskie przedsiębiorstwo pod przewodnictwem Dany'ego Bahara właśnie zaprezentowało Model S w wersji cabrio. To pierwszy, pokazowy egzemplarz, ale w planach są już kolejne.

Włoscy specjaliści wzięli na warsztat standardowy egzemplarz, w którym obcięli dach i pozbyli się tylnych drzwi. Potem odpowiednio wzmocnili nadwozie, by zachować właściwą sztywność, a w bagażniku wygospodarowali miejsce na składany mechanizm z miękkim poszyciem. Tak narodził się Model S Cabrio, który wygląda zaskakująco dobrze. To niemałe auto, lecz proporcje zdają się być w porządku. A co z praktycznością?

Cóż, zajmowanie miejsca na tylnych fotelach z pewnością jest nieco utrudnione, lecz raczej nie ma co narzekać na przestrzeń w kabinie. Samo wnętrze zostało nieco zmodyfikowane. Białą skórę przełamano tu pomarańczowymi wstawkami, co - w połączeniu z pakietem aerodynamicznym nadwozia - nadaje autu bardziej sportowego charakteru.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Ares Design nie zdradza, jaki napęd drzemie w tym egzemplarzu, ale można podejrzewać, że jest to najmocniejsza wersja P100d. Świadczy o tym obiecywane przyspieszenie 0-100 km/h na poziomie 2,5 s.

Cena na razie nie została podana do publicznej wiadomości, ale pewnym jest, że powstaną kolejne egzemplarze tej wyjątkowej konstrukcji. Chętnych raczej nie zabraknie, gdyż elektryczne kabriolety to wyjątkowo rzadki gatunek.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/15] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach