Test wideo: BMW i4 M50 – 544 KM i 3,9s do "setki". Oto pierwsze elektryczne M! 

Pierwsze elektryczne M brzmi dumnie, jest bardzo szybkie i potrafi dawać dużo radości z jazdy, ale największym zaskoczeniem jest tu... cena. Ile może kosztować samochód zapewniający przyspieszenie na poziomie supersamochodu? Mniej, niż sądzicie.

Mateusz Raczyński

BMW i4 M50 – test wideo

Oto pierwsze elektryczne BMW skoncentrowane na czystej przyjemności z prowadzenia. Czyli tak, jakby BMW powiedziało "oto pierwsze elektryczne BMW, które jest BMW". Nazywa się i4, a ta wersja –M50– to też pierwsze w historii elektryczne M. Nawet jeśli to odpowiednik M Performance, to też się liczy.

W tym nowym, elektrycznym rozdaniu jednak coś im się też pomieszało, bo BMW i4 M50 z silnikiem o mocy 544 KM, czyli mocniejszym, niż w M4 i które robi "setkę" w mniej, niż 4 s kosztuje… niewiele ponad 300 tysięcy złotych!

Czy to znaczy, że marka premium oddaje samochód o takich osiągach za pół darmo? Sprawdźmy!

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy