Test wideo: BMW i4 M50 – 544 KM i 3,9s do "setki". Oto pierwsze elektryczne M!
Pierwsze elektryczne M brzmi dumnie, jest bardzo szybkie i potrafi dawać dużo radości z jazdy, ale największym zaskoczeniem jest tu... cena. Ile może kosztować samochód zapewniający przyspieszenie na poziomie supersamochodu? Mniej, niż sądzicie.
04.03.2022 | aktual.: 23.11.2022 14:12
BMW i4 M50 – test wideo
Oto pierwsze elektryczne BMW skoncentrowane na czystej przyjemności z prowadzenia. Czyli tak, jakby BMW powiedziało "oto pierwsze elektryczne BMW, które jest BMW". Nazywa się i4, a ta wersja –M50– to też pierwsze w historii elektryczne M. Nawet jeśli to odpowiednik M Performance, to też się liczy.
W tym nowym, elektrycznym rozdaniu jednak coś im się też pomieszało, bo BMW i4 M50 z silnikiem o mocy 544 KM, czyli mocniejszym, niż w M4 i które robi "setkę" w mniej, niż 4 s kosztuje… niewiele ponad 300 tysięcy złotych!
Czy to znaczy, że marka premium oddaje samochód o takich osiągach za pół darmo? Sprawdźmy!