WAŻNE
TERAZ

Kaczyński umywa ręce w sprawie Mejzy, zdecyduje klub PiS. Znamy kulisy

Test wideo: Mercedes EQE SUV – wbija bratu nóż w plecy

Różnica w długości to 26 cm, w szerokości niecałe 2 cm, na wysokość około 3 cm, a w rozstawie osi 18 cm. Bagażnik 125 litrów różnicy, podstawowa moc wyższa o 115 KM. Taka rozbieżność danych na papierze robi wrażenie. Tylko pytanie, czy to wszystko jest warte prawie 180 000 zł więcej. Zapewne zastanawiacie się, o co chodzi. Już tłumaczę.

Mateusz Żuchowicz

Te wszystkie różnice, o których napisałem wcześniej, to wartości, które różnią Mercedesa EQS SUV i Mercedesa EQE SUV. Niby różnice spore, ale gdy dopowiemy, że w przypadku EQE SUV już mówimy o prawie pięciometrowym samochodzie, to po zbadaniu szczegółów można odnieście wrażenie, że wbija on nóż w plecy swojemu bratu.

Mercedes EQE SUV
Mercedes EQE SUV © WP

Nie wyciągam pochopnie wniosków, bo spójrzcie chociaż na wygląd tych samochodów. Nie trzeba być laikiem w temacie motoryzacji, żeby ze sporym zaangażowaniem szukać detali różniących te samochody. Naprawdę, kiedy spojrzy się na EQSa i EQE na żywo, to bardzo ławo pomylić te modele.

Wygląd to jednak najmniejszy problem, bo te samochody są podobne do siebie w bardzo wielu innych aspektach. Do tego EQE SUV oferuje na tyle dużo, że postanowiłem poszukać racjonalnego powodu na dołożenie tak dużych pieniędzy do zakupu EQSa. Czy je znalazłem? Zapraszam do obejrzenia materiału wideo. Miłego seansu!

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy