180 KM w trybie miejskim i siedem trybów jazdy. Lamborghini odsłania kolejne detale LB744

Następca Aventadora coraz bliżej. Włosi stopniowo podgrzewają atmosferę publikując coraz to nowsze szczegóły, dotyczące ekstremalnej hybrydy plug-in oznaczanej kodem LB744.

Lamborghini LB744 - zegaryLamborghini LB744 - zegary
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Lamborghini
Aleksander Ruciński

Kolejny tydzień, kolejna zapowiedź nowego lambo. Włosi opublikowali wideo, w którym chwalą się kilkoma szczegółami. Głównie trybami jazdy i sposobami ich wybierania. Jak się okazuje, do dyspozycji będzie aż siedem różnych ustawień, z w pełni elektrycznym, miejskim trybem wśród nich.

Podczas jazdy wyłącznie na prądzie kierowca będzie miał do dyspozycji 180 KM. Wystarczająco, by toczyć się w ciszy po mieście. Gdy tylko jednak tego zapragnie, do gry wkroczy spalinowe V12.

Ciekawie zapowiada się też tryb Recharge pozwalający unikać ładowania z zewnętrznych źródeł. Wystarczy wybrać odpowiednie ustawienie, by silnik spalinowy doładował akumulator o pojemności 3,8 kWh w zaledwie sześć minut.

Lamborghini LB744 – Absolute Driving Experience​

Domyślnym, standardowym trybem jazdy będzie Strada z płynnymi ustawieniami pracy napędu i łączną mocą ograniczoną do 874 KM. W trybie Corsa i wyższych dostaniemy już natomiast pełne 1000 KM.

Jak przystało na ekstremalny samochód sportowy, wystarczająco odważni będą mogli całkowicie wyłączyć kontrolę trakcji lub dostosować jej działanie do własnych preferencji. Podobnie będzie z rekuperacją. Brzmi świetnie? A to dopiero początek. Więcej detali powinniśmy poznać już za kilka dni.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie