Test: Toyota Camry jest sensacyjnie oszczędna. Poza tym poprawna

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota Camry 2.5 Hybrid Dynamic Force — dane techniczne, spalanie

2.5 Hybrid Dynamic Force 218 KM e-CVT

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, wolnossący, hybryda  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: poprzeczne  
Objętość skokowa: 2487 cm³  

Moc maksymalna

silnika benzynowego:

177 KM przy 5700 rpm  

Moment maksymalny

silnika benzynowego:

221 Nm przy 3600–5200 rpm

 

Moc maksymalna

silnika elektrycznego:

88 KM  

Moment maksymalny

silnika elektrycznego:

202 Nm  
Maksymalna moc systemowa układu:  218 KM  
Skrzynia biegów: e-CVT (bezstopniowa)  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowa  
Koła, ogumienie przednie:  235/45 R18  
Koła, ogumienie tylne:  235/45 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

sedan

 
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: od 1595 kg  
Ładowność: 505 kg  
Długość: 4885 mm  
Szerokość: 1840 mm  
Wysokość: 1445 mm  
Rozstaw osi: 2825 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l  
Pojemność bagażnika: 500 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,3 s  
Prędkość maksymalna: 180 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): --- 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): --- 4,6 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,3–5,6 l/100 km 5,3 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): --- 6,5 l/100 km
Emisja CO2: 119–127 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie badano  
Cena:
Model od: 141 900  
Samochód testowy od: 179 900 zł  

Zobacz również: Przystanek Bieszczady - Skodą Karoq odkrywamy polską Alaskę

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Mercedes GLS: naszpikowana gadżetami alternatywa dla limuzyny Nowa Toyota Corolla Hathback Hybrid jest świetna, ale nie dla każdego Rozkład emisji spalin hybrydy w trasie, czyli dlaczego Lexus RX450hL ma sens Test BMW M2 Competition. Takiego auta dawno nie było i długo, długo nie będzie Nowa Toyota Supra z bliska. Jeden z najważniejszych powrotów ostatnich lat Kia Proceed 1.4 T-GDI: gran turismo za rozsądną cenę Peugeot 508 zadomawia się na rynku. Sprawdzam, co warto do niego zamówić Jedyny taki pick-up na świecie. Škoda Mountiaq to dzieło studentów, które pozostanie unikatem Mercedes GLC po liftingu ma więcej gadżetów, ale zachowuje to, za co docenili go klienci Mitsubishi ASX po liftingu niedługo na drogach. Mocniejszy silnik, ogólny przepis bez zmian Ostatni test 991: za kierownicą Porsche 911 Carrery T Volvo V60 kontra Mercedes Klasy C i Audi A4. Porównanie najlepszych kombi klasy średniej niższej Test Alpine A110 Pure. Kosztuje tyle co bazowe Porsche, ale to auto dla zupełnie innych klientów Mercedes-Benz GLE 450 daje nienaturalny komfort jazdy. Jego silnik to "złoto" Toyota Corolla na dystansie 2000 km. Ile benzyny zużywa nowy sedan z napędem hybrydowym? Ford Grand Tourneo Connect może być alternatywą dla minivana. Trzeba tylko pamiętać o kilku ograniczeniach Pierwsza jazda Mercedesem EQC: komfort na prąd Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie?

Popularne w tym tygodniu:

BMW M5 kontra Mercedes-AMG E63 S: derby super-sedanów na Torze Kielce Volkswagen Golf R Variant: mocny hothatch odjeżdża na emeryturę Hyundai Kona Electric: tutaj nie musisz się martwić o zasięg Lego Technic Porsche 911 RSR: kilkanaście godzin czystej frajdy Jaguar E-Pace i Porsche Macan: na dobry początek