Test: Toyota Camry jest sensacyjnie oszczędna. Poza tym poprawna

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota Camry 2.5 Hybrid Dynamic Force — dane techniczne, spalanie

2.5 Hybrid Dynamic Force 218 KM e-CVT

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, wolnossący, hybryda  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: poprzeczne  
Objętość skokowa: 2487 cm³  

Moc maksymalna

silnika benzynowego:

177 KM przy 5700 rpm  

Moment maksymalny

silnika benzynowego:

221 Nm przy 3600–5200 rpm

 

Moc maksymalna

silnika elektrycznego:

88 KM  

Moment maksymalny

silnika elektrycznego:

202 Nm  
Maksymalna moc systemowa układu:  218 KM  
Skrzynia biegów: e-CVT (bezstopniowa)  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowa  
Koła, ogumienie przednie:  235/45 R18  
Koła, ogumienie tylne:  235/45 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

sedan

 
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: od 1595 kg  
Ładowność: 505 kg  
Długość: 4885 mm  
Szerokość: 1840 mm  
Wysokość: 1445 mm  
Rozstaw osi: 2825 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l  
Pojemność bagażnika: 500 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,3 s  
Prędkość maksymalna: 180 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): --- 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): --- 4,6 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,3–5,6 l/100 km 5,3 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): --- 6,5 l/100 km
Emisja CO2: 119–127 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie badano  
Cena:
Model od: 141 900  
Samochód testowy od: 179 900 zł  

Zobacz również: Nowy Ford Focus RS (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Honda CR-V 1,6 i-DTEC Executive [pierwsza jazda autokult.pl] Audi TT RS Coupé S Tronic - uliczny ścigant [test autokult.pl] Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji Nowy Nissan Qashqai 1,2 DIG-T (2014) - pierwsza jazda Audi A1 Sportback (2015) 1,4 TFSI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Kia Proceed GT: test na torze wyścigowym i trasie liczącej 1500 km Mio MiVue 568 Touch - test wideorejestratora Test: Audi RS3 Limousine (2017) – sprostać oczekiwaniom sprzed lat Isuzu D-Max 2,5 TD LSX AT - do roboty [test autokult.pl] Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 5d/HB LT Plus MT - rozsądny wybór [test autokult.pl] Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Jaguar F-Type przeszedł facelifting. Koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście