Sprawdź VIN samochodu przed zakupem. Nowe narzędzie AutoCentrum.pl

Test: Toyota Camry jest sensacyjnie oszczędna. Poza tym poprawna

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota Camry 2.5 Hybrid Dynamic Force — dane techniczne, spalanie

2.5 Hybrid Dynamic Force 218 KM e-CVT

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, wolnossący, hybryda  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: poprzeczne  
Objętość skokowa: 2487 cm³  

Moc maksymalna

silnika benzynowego:

177 KM przy 5700 rpm  

Moment maksymalny

silnika benzynowego:

221 Nm przy 3600–5200 rpm

 

Moc maksymalna

silnika elektrycznego:

88 KM  

Moment maksymalny

silnika elektrycznego:

202 Nm  
Maksymalna moc systemowa układu:  218 KM  
Skrzynia biegów: e-CVT (bezstopniowa)  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowa  
Koła, ogumienie przednie:  235/45 R18  
Koła, ogumienie tylne:  235/45 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

sedan

 
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: od 1595 kg  
Ładowność: 505 kg  
Długość: 4885 mm  
Szerokość: 1840 mm  
Wysokość: 1445 mm  
Rozstaw osi: 2825 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l  
Pojemność bagażnika: 500 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,3 s  
Prędkość maksymalna: 180 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): --- 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): --- 4,6 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,3–5,6 l/100 km 5,3 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): --- 6,5 l/100 km
Emisja CO2: 119–127 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie badano  
Cena:
Model od: 141 900  
Samochód testowy od: 179 900 zł  

Zobacz również: Jak działa asystent pasa ruchu i aktywny tempomat?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe BMW X5 M50d - test Jeździłem w Polsce wodorowym Hyundaiem Nexo, którego nie da się tu tankować Toyota Prius HSD Prestige - zielona strona mocy [test autokult.pl] Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Jeździłem najlepszym Volkswagenem w historii. Nowy Touareg coraz bliżej Porsche Hyundai i40 2,0 GDi - celny policzek [test autokult.pl] Chevrolet Cruze 2,0 VCDi LS – diabeł tkwi w szczegółach [test autokult.pl] Nowe Fordy Grand C-Max i S-Max - test, opinia, spalanie, cena Lexus CT200h F-Sport, czyli drapieżny styl "eko" [test autokult.pl] Toyota RAV4 2,0 D AWD Prestige - test Ford Grand C-Max 1,6 EcoBoost 150 KM Titanium - od przybytku głowa nie boli [test autokult.pl] Dacia Logan MCV 1,5 dCi Laureate - test

Popularne w tym tygodniu:

Test VW Passata Variant R-Line Edition: klasyczny przykład przerostu formy nad treścią Jeździłem nowym Land Roverem Defenderem po Namibii. Legenda powróciła i ma się lepiej niż kiedykolwiek Test Audi A6 Allroad 50 TDI: wszechstronne auto z irytującą skazą McLaren 720S Spider: nic już nie jest niemożliwe Test Volvo V60 Polestar Engineered: duch w szybkich kombi nie zaginął Pierwsza jazda nową Škodą Octavią: przeszła ewolucję, którą trudno zignorować Test Peugeota 208 GT-line: trzeba się w nim zakochać, bo w pojedynku "na punkty" zostaje w tyle Test Mini Coopera SE: realna alternatywa dla wersji spalinowej Test Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé. Gdy musisz mieć wszystko