Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid – trafiłem na właściwą wersję

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (2019) – dane techniczne

Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (2019) - dane techniczne

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie:

Hybrydowy

4-cylindrowy wolnossący i elektryczny

 
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: 16V  
Objętość skokowa: 1986 cm³  
Moc maksymalna: 180 KM przy 6000 obr./min  
Moment maksymalny: Silnika benzynowego
190 Nm przy 4400–5200 obr./min
 
Skrzynia biegów: bezstopniowa c-CVT, automatyczna  
Typ napędu: Na przednią oś  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 225/40 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/40 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Kombi  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1410 kg  
Ładowność: b.d.  
Długość: 4650 mm  
Szerokość: 1790 mm  
Wysokość: 1435 mm  
Rozstaw osi: 2700 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1530 mm / 1530 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l  
Pojemność bagażnika: 581 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,1 s  
Prędkość maksymalna: b.d.  
Zużycie paliwa (miasto): b.d. 5,1 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): b.d. 5,2–7,7 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,7–5,6 l/100 km 5,9 l/100 km
Emisja CO2: 106–127 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 132 400 zł  
Wersja silnikowa od: 110 900 zł  
Model od: 78 900 zł  

Zobacz również: Toyota Corolla z gigantycznym przebiegiem. Mechanik był zaskoczony

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Kia Cee'd SW 1,6 GDI XL AT [test] Subaru Forester - leśnik na służbie [test autokult.pl] O surowej wyspie i technologicznym gigancie: Volkswagen Touareg na Islandii Renault Twingo 1,2 Dynamique – być kobietą 2: Francja w natarciu [test autokult.pl] Renault Mégane Grandtour GT220 - test, opinia, spalanie, cena Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir [wideotest autokult.pl cz. 2] Škoda Fabia 1,2 TSI DSG Elegance Plus [test] Hyundai i30 Turbo 1.6T vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - silnik doładowany czy wolnossący? BMW 120d (F20) Sport Line - kompakt inny niż wszystkie [test autokult.pl] Oszczędny, szybki, praktyczny. Opel zaprezentował flagowego SUV-a Audi TT RS Coupé S Tronic - uliczny ścigant [test autokult.pl] Seat Ateca FR 2.0 TSI: najmocniejsza i najlepsza

Popularne w tym tygodniu:

Test: Abarth 595 Pista - tylko dla osób naprawdę użądlonych przez włoskiego skorpiona Lego Technic Land Rover Defender: uczta dla (wewnętrznego) 12-latka Przyczepa kempingowa w cenie mieszkania. Czym różni się od zwykłej za 70 tys. zł? Test: Mercedes GLC 300e Coupe - bardzo dobry SUV "poprawiony" na po prostu dobry Test: Cupra Ateca Limited Edition - zaklinanie rzeczywistości Volkswagen Grand California z Polski czy klasyczny kamper? Sprawdzamy, który jest lepszy Test: Peugeot e-208 wygląda świetnie, daleko zajedzie, ale sporo trzeba mu wybaczyć Test: Mitsubishi Space Star - pierwsze skrzypce gra tu cena Kamper z kabiną dostawczaka, czy tzw. integra? Każda z opcji ma swoje wady i zalety