Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid – trafiłem na właściwą wersję

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (2019) – dane techniczne

Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (2019) - dane techniczne

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie:

Hybrydowy

4-cylindrowy wolnossący i elektryczny

 
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: 16V  
Objętość skokowa: 1986 cm³  
Moc maksymalna: 180 KM przy 6000 obr./min  
Moment maksymalny: Silnika benzynowego
190 Nm przy 4400–5200 obr./min
 
Skrzynia biegów: bezstopniowa c-CVT, automatyczna  
Typ napędu: Na przednią oś  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 225/40 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/40 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Kombi  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1410 kg  
Ładowność: b.d.  
Długość: 4650 mm  
Szerokość: 1790 mm  
Wysokość: 1435 mm  
Rozstaw osi: 2700 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1530 mm / 1530 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l  
Pojemność bagażnika: 581 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,1 s  
Prędkość maksymalna: b.d.  
Zużycie paliwa (miasto): b.d. 5,1 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): b.d. 5,2–7,7 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,7–5,6 l/100 km 5,9 l/100 km
Emisja CO2: 106–127 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 132 400 zł  
Wersja silnikowa od: 110 900 zł  
Model od: 78 900 zł  

Zobacz również: Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena Honda Civic IX 1,8 Sport - centrum sporu [test autokult.pl] Volkswagen Golf Variant VII 2,0 TDI Highline vs. Ford Focus Kombi 1,6 EcoBoost Titanium - test Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później BMW M4 Cabrio - test Volkswagen Touareg X-Edition 3,0 TDI V6 4Motion - test Nissan Pulsar (2015) 1.6 DIG-T - test, opinia, spalanie, cena Porsche Panamera 4 E-Hybrid - luksusowa hybryda podszyta sportowym duchem Seat Mii - duch Barcelony [pierwsza jazda autokult.pl] Toyota Land Cruiser V8 Diesel (J200) D-4D - test Peugeot 308 GTi: hot hatch pozbawiony charakteru Nowa Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: daj sobie spokój z minivanem

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Toyota C-HR 2020 - zmiany, lifting, opinia. Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL