Już nie Jaguar Land Rover. Koncern JLR prezentuje logo i nowe marki

Już nie Jaguar Land Rover. Koncern JLR prezentuje logo i nowe marki02.06.2023 13:45
Range Rover
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | JLR

Koncern Jaguar Land Rover z dniem 1 czerwca 2023 roku ukończył swój zapowiadany od kilku miesięcy rebranding. Od teraz brytyjskiego giganta możemy znać pod nazwą JLR. Dodatkowo zamknięto proces podziału marki Land Rover na trzy mniejsze firmy.

Skrótu JLR używano już w kontekście konsorcjum złożonego z marek Jaguar i Land Rover w przeszłości. Nie powinno to dziwić, bowiem składa się on z pierwszych liter członów nazw obu producentów. Do tej pory jednak nie była to oficjalna nazwa koncernu, lecz to 1 czerwca bieżącego roku uległo zmianie. Nowa identyfikacja zawiera w sobie oficjalną nazwę JLR oraz nowe logo koncernu.

Nowe logo JLR i nowe marki koncernu, Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | JLR
Nowe logo JLR i nowe marki koncernu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | JLR

Jest to jednak dopiero początek zmian przedstawionych w planie Reimagine. Jednym z najważniejszych punktów transformacji było stworzenie House of Brands, czyli dosłownie domu marek. Tym samym koncern JLR jest złożony bez zmian z Jaguara, a także Range Rovera, Defendera oraz Discovery. Wszystkie te trzy ostatnie marki powstały po rozbiciu na mniejsze części Land Rovera.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Land Rover Discovery Sport, 2015 [PL/ENG/DE] - prezentacja AutoCentrum.pl #177

Ten dzień jest ekscytujący. Ujawniamy naszą nową tożsamość w ramach naszego projektu House of Brands. Jestem przekonany, że doskonale ilustruje to ambicje JLR w kontekście tworzenia nowoczesnej, luksusowej przestrzeni [dla marek].

Adrian Mardell

Dyrektor generalny koncernu JLR

Cechy, jakimi ma charakteryzować się odświeżone JLR, to elegancja, nowoczesność i myślenie wprzód. Koncern ma być pionierem na rynku premium, promując i wytyczając trendy w temacie "luksusowej nowoczesności". Równocześnie korzenie nie zostaną odsunięte na margines. Dla przykładu logo Land Rover nadal będzie widoczne na autach marek Range Rover, Discovery i Defender.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.