Toyota planuje osiągnąć znacznie więcej niż tylko zeroemisyjność

Toyota planuje osiągnąć znacznie więcej niż tylko zeroemisyjność19.09.2023 14:43
Japoński producent ogłosił swoje plany w nowym spocie reklamowym
Źródło zdjęć: © YouTube | Toyota

Toyota rozpoczęła nową kampanię marketingową mającą na celu promowanie swojej wizji osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla. Ba, chcą nawet mieć pozytywny wpływ na środowisko.

Kampania znana jako "Electrified Diversified" miała swoją premierę w postaci 30-sekundowgo spotu opracowanego przez agencję reklamową Saatchi & Saatchi. W przeciwieństwie do wielu swoich rywali, którzy zobowiązali się do budowania w przyszłości wyłącznie pojazdów elektrycznych, Toyota oferuje konsumentom do wyboru szereg różnych jednostek napędowych, w tym pojazdy zasilane akumulatorowo, hybrydy, hybrydy typu plug-in i ogniwa paliwowe. W kampanii promowanych jest wiele popularnych modeli marki, takich jak tundra hybrid, sienna, prius, bZ4X czy mirai.

Beyond Zero Electrified Diversified | Toyota

Producent chce zwrócić uwagę na "nieograniczone możliwości", jakie oferuje gama pojazdów Toyoty zmniejszających emisję dwutlenku węgla. "Toyota oferuje łącznie więcej pojazdów o niskiej i zerowej emisji niż jakikolwiek inny producent samochodów, w tym pojazdy elektryczne akumulatorowe, hybrydowe, hybrydowe typu plug-in i elektryczne z ogniwami paliwowymi" – powiedział Mike Tripp, wiceprezes Toyoty ds. marketingu i komunikacji.

"Beyond Zero ma na celu zapewnienie naszym klientom wyboru i cieszymy się, że możemy zaoferować szeroką gamę pojazdów obejmujących różnorodne zelektryfikowane układy napędowe, które najlepiej pasują do stylu życia naszych klientów, pomagając obecnie zmniejszyć ich ślad węglowy".

Projekt "Beyond Zero" odnosi się do planów japońskiego producenta, które zakładają, że że do 2050 roku osiągnie w dziedzinie zrównoważonego rozwoju znacznie więcej niż tylko zerową emisję CO2. W strategii tej chodzi o to, by nie tylko wyeliminować z działalności firmy emisje gazów cieplarnianych i szkodliwych substancji, ale by bilans wpływu Toyoty na środowisko i klimat był dodatni. W ofercie Toyoty jest obecnie 16 zelektryfikowanych pojazdów, w tym 12 hybryd, dwie hybrydy typu plug-in oraz całkowicie elektryczne bZ4X i mirai.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.